Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 719
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, har tatt ca 1g med minus siden mandag. Bare snort, skyting gjør jeg ikke og røyking høres bare stress ut. Men de siste dagene så føler jeg at det er dårlig funk, klør nesten ikke lenger engang.

Jeg pleier og ta 1-2 blå også går jeg ut med en jay så tar jeg linere når jeg kommer inn. Og det burde jo ihvertfall booste minusen?

Men bygger minus toleransen seg fort opp eller er det bare dårlig greier jeg har? Brune "steiner" som jeg bare smuldrer opp er den
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er nok en kombinasjon av toleranseutvikling og dårligere kvalitet på minusen.

Toleranse på opioder går ganske fort. Og det du beskriver med kløe er en ganske "nybegynner" bivirkning som forsvinner raskt.
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Skjønner, har dessverre begynt med opiater igjen men dette er første gang jeg prøvde minus. Personlig så liker jeg heller oxy, selvom jeg får mer ut av 1 grammer med minus enn oxyen