Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3143
Tjohey!
Jeg har par spørsmål jeg lurer på siden Jeg flytter til utlandet ganske snart og blir boende der stund men har ide til en business Jeg drive med som side hustle men har som sagt litt spørsmål
Ideen min er type nettbutikk som brukte-truser.no men med herre boxers , sokker etc. som utgangspunkt og mine brukte boxers.
Lyst og satse litt på det nå kommer spørsmålene mine
Jeg vil bruke nåværende install av

- Jeg har en clean vanlig nettbutikk uten kink og 18 + på domenet mitt nå kan Jeg installere en mørk del for og si det slik på samme installasjon og annet domene med de betalingsmåtene som skal være på den mørke delen uten og mikse kortene da hadde spart på utgiftene mine i forhold til hosting av WooCommerce.

- Jeg trenger en anonym gateway for fra mitt og kunde sitt perspektiv da med kort, crypto, PayPal , Skrill , pay Safecard på den mørkedelen av siden helst en måte der Jeg mottar betalinger i samme strøm men anonymt.

- Er det marked for brukte herre truser ? Ser i utlandet men er det i Norge ett markedet eller skal satse på en kundebase i utlandet?
- Hvordan burde Jeg markedsføre dette her? om man skulle se på inn og utland?

- Noen som har erfaring med og sendt ut anonymt og anonymt til mottager som i land som Spania? Kostnad , Prosess.

- Er det ulovlig i nevnte land?

vil du ikke svare her? dm meg men må få det litt på stell trenger ekstra inntekt.
Kan umulig tenke meg at det er et marked for det. Men jeg har tatt feil før...
Tips: bruk Google Ads søkordsverktøy eller Ubersuggest til å se hvor mange søk det er på produktene du vil selge. Dette gir et ballpark anslag på interesse..https://app.neilpatel.com/en/ubersuggest/keyword_ideas
Kan ikke tenke meg at det er ulovlig noe sted. Man kan jo kalle det bærekraftig gjennbruk
Sist endret av BearJay; 11. april 2022 kl. 23:06.
alltid noe nytt på freak dåt no..

Det er alltid marked for alt, men hvis du tenker daglig inntekt tror jeg du er out of luck.. Kan jo sjekke rundt sånne nettsider hvor folk driver med salg og kjøp av dametruser og kopiere hva de gjør eventuellt?

Lykke til, og vennligst oppdater
Brukte kvinnetruser er det stort marked for.
Herretruser, not so much.
Undersøkte dette ganske kraftig da jeg hadde flere veninner som drev med salg av truser og div. Jeg syntes det var forferdelig diskriminerende at jeg ikke kunne gjøre det samme. Fant ut at markedet for brukt herreundertøy rett og slett ikke finnes. Jenter har vel høyere standard enn å sitte å snufse på brukte boxere med fise-striper. Kvinner har jo ganske mye lettere for å "få seg noe" så tror nok det er mye derfor det ikke er noe marked for dette.