Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2219
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Godkveld exdama mi er normalt sett veldig sur og grinete mot meg å er generelt uhyggelig.
Vi må dessverre ofte ha kontakt grunnet felles barn.

I det siste har hun virket så oppstemt å glad nesten euforisk til tider. Og hun er hyggelig å høfelig mot meg noe hun ikke har vært på lenge. Merker jeg blir bekymra av denne endringen.
Selv tenker jeg at hun enten er rusa eller er interessert i meg igjen?
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan skal noen her vite det?
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Vi har en del felles venner og de sier hun ikke har sagt noe om at hun holder på med noen andre...
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg håper på å få bedre kontakt med hun igjen.. men er ingenting som tilsier at hun plutselig skal endre seg til det positive.. jeg har alltid vært like høfelig mot hun.
Lurer på om det kan være piller eller no..
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Psykisk sykdom?
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Eufori kan komme av så mye rart. Forelskelse i noen andre som allerede nevnt. Tidlig julestemning? Kanskje i flytsone i forhold til arbeid eller andre kreative/skapende ting?
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Letta over å være singel?

Umulig for oss å si. Hvis du vil prøve på nytt så spør henne
Dont get your hopes up, buddy.

Har vært der sjøl, kom deg videre.
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja erfaringsmessig med hun bør jeg gå videre og ikke tenke mere på henne. Men er mange bladete følelser rundt henne.. kan jo være at våre negative erfaringer kan snues til lærdom og brukes til noe positivt.
Var nok dumt å opprette denne tråden, vet ikke helt hvor jeg vil...
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg måtte ringe exdama no I kveld, å spørre rett ut: hvorfor er du plutselig blitt så hyggelig mot meg når du har vært så uhyggelig mot meg som person så lenge.
Da sier hun til meg( jeg er så glad for å slippe deg, har endelig fått glede i hverdagen. Eneste du kunne gi meg var en kald skulder)
No er jeg helt knust her.. forstår ikke hva hun mener med en kald skulder.......
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg måtte ringe exdama no I kveld, å spørre rett ut: hvorfor er du plutselig blitt så hyggelig mot meg når du har vært så uhyggelig mot meg som person så lenge.
Da sier hun til meg( jeg er så glad for å slippe deg, har endelig fått glede i hverdagen. Eneste du kunne gi meg var en kald skulder)
No er jeg helt knust her.. forstår ikke hva hun mener med en kald skulder.......
Vis hele sitatet...
Det du vet er at hun ikke var den rette for deg, det du kan gjøre noe med er hvordan du ser på det.
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke tenk at det var dumt å opprette tråden for det er viktig at vi menn også blir flinkere på å dele følelser og støtte hverandre emosjonelt.
Noen ganger kan det være godt å få ting ut å snakke med noen eller skrive med tankene sine som du har gjort her! Det er bra og det er ikke bra å holde tanker inni seg hele tiden.
Kjipt at du og eksem ikke ønsker det samme men prøv å se på det som en bra ting at nå har du fått en avklaring hvertfall så du slipper å lure, analyserte, gruble og overtenke og være usikker for det er vonde følelser det også. Nå har du en avklaring og ved å akseptere det så kan du slippe de vonde følelsene ut i universet og forholde deg til en fremtid der du slipper å lure lenger og heller kan fokusere på å gå fremover og få det bedre på egenhånd. Høres ikke ut som forholdet deres var veldig bra uansett så minn deg selv på det at dere ikke passet sammen og at nå har du mulighet for å få et bedre forhold med en annen i fremtiden
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg måtte ringe exdama no I kveld, å spørre rett ut: hvorfor er du plutselig blitt så hyggelig mot meg når du har vært så uhyggelig mot meg som person så lenge.
Da sier hun til meg( jeg er så glad for å slippe deg, har endelig fått glede i hverdagen. Eneste du kunne gi meg var en kald skulder)
No er jeg helt knust her.. forstår ikke hva hun mener med en kald skulder.......
Vis hele sitatet...
Høres jo ut som en episode fra "2 and a half Men" der du er Alan og hun er Judith.

Opp med motet kompis, ho der er ikke noe å samle på.
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for støttende og motiverende ord
Tror kanskje hun mente med en kald skulder var at hun følte seg ikke sett i forholdet.. Har ikke noe å si nå lenger siden hun har gått videre så du må bare gå videre du også.