Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  36 7233
Matcha med ei idag og hadde en god samtale, skulle møtes for å ta noen drinker til uka. Så 30min sia har hun fjerna meg som match.

WTF? Noen jenter her som kan ha en anelse hvorfor, jeg skjønner ingenting....
Det kan være tusen grunner til det.

Dessuten er alle jenter vidt forskjellige. Det finnes ikke noe så generelt som «jenters mentalitet».

Helt umulig å vite hvorfor akkurat hun du snakket med gjorde som hun gjorde, men håper det hjalp å få det ut her.
Det er Tinder. Gresset er alltid grønnere på andre siden... Tinder er ikke noe du venter med til uka å ser an, da har hu hatt 1700 andre treff i mellomtiden.
Du skal hvertfall ikke ta noe på Tinder personlig! De kjenner ikke den du er og har i utgangspunktet likt utseendet ditt så ikke let etter feil hos deg selv. Overanalysere henne er også bare bortkasta for du får aldri fasiten anyways. Klart er det et mønster at alle damer unmatcher deg kan du begynne å vurdere om du sier noe feil eller fremstår sleezy eller useriøs, men noen unmatch i ny og ne kan like gjerne komme av at hun fikk kalde føtter fordi dating er kleint, eller bruker Tinder mens hu er på dass å kjeder seg og innså etterpå at hun ikke hadde lyst til å møtes irl allikevel.
Hun spiller spillet, vet du. Hun får deg på kroken og snurrer inn snøret. Og det var kanskje alt hun ville. Så Good Bye.
Bare for moro skyld: hvor mange matcher tror du hun får om dagen? 100? Jeg tror jentene har mer enn nok å velge i.

Jeg tror du har bedre sjanse på byen, da har du i minste truffet jenta. Og da blir det litt vanskeligere å slå opp.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Stoned247 Vis innlegg
Matcha med ei idag og hadde en god samtale, skulle møtes for å ta noen drinker til uka. Så 30min sia har hun fjerna meg som match.

WTF? Noen jenter her som kan ha en anelse hvorfor, jeg skjønner ingenting....
Vis hele sitatet...
Du nådde ikke opp i konkurransen denne gangen. Jenter har hundrevis, om ikke tusenvis av matcher og da skal det ofte godt gjøres å skille seg ut blant mengden. Ikke noe å ta seg nær av
Som en mann sa til meg en gang: Jeg skulle ønske at jeg var homofil, da hadde det vært mindre drama i livet mitt.
Du ble ditcha av en jente du møtte på Tinder, get over it. Hun tenkte kanskje at du var for bra for henne.
Dette er jo ikke noe særegent for damer, finnes plenty av menn som ghoster/ditcher også. Virker som en voksende trend i disse tider.

Kanskje hun matchet med noen andre. Kan hende hun har sitt å slite med og innså at en date ble for mye for henne elns. Hun skulle selvfølgelig ha forklart seg direkte til deg men sosiale medier gjør det lett å gjøre ting den "enkle" måten.
Jeg har selv hatt tinder en stund og vil si at jeg har større suksess enn de fleste menn der inne er nok ikke blant de i toppen men klarer meg greit. Min mening med kvinner på tinder er at de fleste ser på deg som rein underholdning og ser kun på kortsiktige grunner for å møte deg. Foreksempel nr1 utseende nr2 er du forførende og veldig flink å snakke. Nr 3 er du spennende. Listen går videre på slike overfladiske ting. Det er selfølgelig unntak har truffet flere som ikke er slik. Foreksempel vil en fin dyr bil på din tinder profil gi flere likes viss man er mann. Jeg har selv avtalt møte med flere damer som ikke holder avtalen det er en del av gamet. Damer er veldig tøff på tinder men ikke like tøff i virkeligheten å de gruer seg og er ofte nervøs før et møte. Så det kan like gjerne være grunnen. Tinder er brutalt er bare å bli vant med det. Damer er styrt av følelser å de kan forandre seg fra time til time dag til dag.
Sitat av merk Vis innlegg
Foreksempel vil en fin dyr bil på din tinder profil gi flere likes viss man er mann.
Vis hele sitatet...
Å? Mitt inntrykk er helt motsatt – at de fleste damer heller vil sveiper venstre om man legger ut bilder av bilen sin.
Damer er egentlig veldig overfladiske, det de egentlig vil ha er fint hus, bil, penger, en mann å prate hull i hodet på og kanskje et barn som de kan oppdra til å bli lik dem selv. Så en må iscenesette seg bra, men ikke gjør det åpenbart, vis at man har penger, da kommer de, men ikke la seg prate hull i hodet på, så jeg holder meg rent personlig på avstand, diskuterer ikke personlige anliggender så kaster jeg de ut når de blir for pågående og jeg er ferdigknullet.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Å? Mitt inntrykk er helt motsatt – at de fleste damer heller vil sveiper venstre om man legger ut bilder av bilen sin.
Vis hele sitatet...
Er vel forskjell på om du står ved siden av en Volvo 240 eller en Lamborghini huracan.
Hvordan ser du for deg at tilfeldige fremmede på et forum kan gi deg svar på hvorfor en tilfeldig fremmed jente ombestemte seg når hun skulle møte en tilfeldig fremmed gutt
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Er vel forskjell på om du står ved siden av en Volvo 240 eller en Lamborghini huracan.
Vis hele sitatet...
Nja, litt kanskje, men ikke så veldig mye, tror jeg.

Av de få damene som faktisk sveiper høyre på biler, så er det nok forskjellige målgrupper på de som liker en blodtrimma Volvo med Wunderbaum og terninger i vinduet, og de som liker Lamborghini. Men mitt inntrykk er altså at det å stå og posere med (skryte av) en bil regnes som relativt turn-off, uansett om det er en Volvo, Ferrari, Porsche, eller Lambo. Har du som mål å treffe golddiggere, så tror jeg det finnes andre, mindre frastøtende måter å vise frem rikdommen sin på.

Men selvsagt, YMMV. Og om bil virkelig er viktig for en selv, så er det jo greit å uttrykke det tydelig så tidlig som mulig, så får det heller bare være at det vil være støte bort mange på veien.
Se på det som en gave. Der slapp du billig unna en god dose med drama tenker jeg. Hun viste sitt sanne Jeg allerede etter 30 minutter, pust lettet ut og tenk på at nå er det kvinnenennesket der noen andres problem
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Damer er egentlig veldig overfladiske, det de egentlig vil ha er fint hus, bil, penger, en mann å prate hull i hodet på og kanskje et barn som de kan oppdra til å bli lik dem selv. Så en må iscenesette seg bra, men ikke gjør det åpenbart, vis at man har penger, da kommer de, men ikke la seg prate hull i hodet på, så jeg holder meg rent personlig på avstand, diskuterer ikke personlige anliggender så kaster jeg de ut når de blir for pågående og jeg er ferdigknullet.
Vis hele sitatet...
Wtf man. Du høres ut som en storsjarmør
Sitat av Mirage Vis innlegg
Wtf man. Du høres ut som en storsjarmør
Vis hele sitatet...
Nei, høres ut som en incel
Sitat av Mirage Vis innlegg
Wtf man. Du høres ut som en storsjarmør
Vis hele sitatet...
Det er jo ikke feil at jenter blir oppdratt til å se snill å søte ut, å være snill, å finne seg en mann med nok penger til å ta seg av seg å ha barn med.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av carttown Vis innlegg
Det er jo ikke feil at jenter blir oppdratt til å se snill å søte ut, å være snill, å finne seg en mann med nok penger til å ta seg av seg å ha barn med.
Vis hele sitatet...
Jeg skal ikke pælme stein i glasshus når det gjelder å være generelt kynisk, men det er jo en del drøye påstander og et... spesielt... kvinnesyn, er det rart folk reagerer?
Sitat av carttown Vis innlegg
Det er jo ikke feil at jenter blir oppdratt til å se snill å søte ut, å være snill, å finne seg en mann med nok penger til å ta seg av seg å ha barn med.
Vis hele sitatet...
Har du vokst opp alene under en stein? Antar at man også på vennskapelig plan ettertraktes av personer man finner spennende og interessante. Dette gjelder vertfall mine venniner. Jeg har hele livet hatt mange venner av motsatt kjønn (merk: jeg er mann), og ingen av disse passer inn i denne beskrivelsen i det hele tatt. Hvis det er sånne jenter du møter/har i familie e.l er så ville jeg skiftet miljø.

Tråder som dette og noen av svarene som gis gir meg en skikkelig flau ettersmak. Det blir så tydelig at dette er personer som ikke kjenner noen av det motsatte kjønn. Skjønner heller ikke at folk tilsynelatende ikke tar innover seg at det er brukere her, som - overraskelse - er jenter
Sist endret av Uten Agenda; 1. november 2021 kl. 18:31.
Er jo ikke lett for oss å vite hvorfor hun gjorde det, men kanskje hun fikk kalde føtter og gjorde det på den måten?
Får inntrykk av at mange jenter/damer er der inne bare for å ‘samle likes’.
Men igjen er det og ett stort flertall av jenter/damer som har hatt så mye rar kontakt med mannfolk på tinder at de rett og slett ikke orker å gjennomføre dater. Noen bare sveiper for skøy skyld og. På kvinneguiden er det veldig ofte tinder tråder fra damer som har gitt opp.
Sitat av FrFrøken Vis innlegg
Er jo ikke lett for oss å vite hvorfor hun gjorde det, men kanskje hun fikk kalde føtter og gjorde det på den måten?
Får inntrykk av at mange jenter/damer er der inne bare for å ‘samle likes’.
Men igjen er det og ett stort flertall av jenter/damer som har hatt så mye rar kontakt med mannfolk på tinder at de rett og slett ikke orker å gjennomføre dater. Noen bare sveiper for skøy skyld og. På kvinneguiden er det veldig ofte tinder tråder fra damer som har gitt opp.
Vis hele sitatet...
Det gir mening. Mulig jeg virket altfor ivrig etter hun ga meg komplimenter og ville møtes for drinker. Vi hadde mye til felles også så det slo meg rett i ansiktet at hun ditcha på den måten. Kunne sagt noe så hadde jeg tatt det mye bedre
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Du nådde ikke opp i konkurransen denne gangen. Jenter har hundrevis, om ikke tusenvis av matcher og da skal det ofte godt gjøres å skille seg ut blant mengden. Ikke noe å ta seg nær av
Vis hele sitatet...
Det er kun fordi menn flest sveiper alle kvinnene til høyre. Hadde de stilt litt krav, så hadde nok ikke så mange kvinner hatt mange matcher.
Det var ikke noe match, ikke noe verre enn det. Det er Tinder..Om dere hadde matchet på en ordentlig dating-app og skrevet i flere dager kan jeg skjønne frustrasjonen.. men en halvtime påTinder..er det ikke sånn alle holde på der inne..man ghoster hverandre i det man finner noe bedre… Lag en profil på en annen litt mer seriøs datingside så slipper du det tullet her)
Its ONLY a game why do you have to be mad.
Alle gode svar på denne tråden.
Ikke ta det til deg, har skjedd det samme med meg utallige ganger men ikke gi opp. Før eller senereer du på rett sted til rett tid.
"En studie av 3600 Tinder-brukere viste at menn høyresveiper (altså trykker «liker») på 61,9 prosent av damene på Tinder, mens damene bare høyresveiper 4,5 prosent av mennene."
https://www.nettavisen.no/livsstil/d...-95-3423997017
https://www.sciencedirect.com/scienc...72775719301104

Så er ikke akkurat lett å være mann på Tinder.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av UrbanFreak86 Vis innlegg
"En studie av 3600 Tinder-brukere viste at menn høyresveiper (altså trykker «liker») på 61,9 prosent av damene på Tinder, mens damene bare høyresveiper 4,5 prosent av mennene."
https://www.nettavisen.no/livsstil/d...-95-3423997017
https://www.sciencedirect.com/scienc...72775719301104

Så er ikke akkurat lett å være mann på Tinder.
Vis hele sitatet...
Nei, det er det ikke. Men, er ikke vanskelig å forstå at en jente har lyst på den hun er mest tiltrukket av, og da når ikke lite-attraktive menn opp.
Sitat av UrbanFreak86 Vis innlegg
"En studie av 3600 Tinder-brukere viste at menn høyresveiper (altså trykker «liker») på 61,9 prosent av damene på Tinder, mens damene bare høyresveiper 4,5 prosent av mennene."
https://www.nettavisen.no/livsstil/d...-95-3423997017
https://www.sciencedirect.com/scienc...72775719301104

Så er ikke akkurat lett å være mann på Tinder.
Vis hele sitatet...
Og du tenker at det er så mye lettere å være en kvinne på Tinder?

Jeg husker selv når jeg var aktiv på Tinder at jeg var selektiv angående hvem jeg sveipet til høyre. De fleste som ikke hadde tekst i profilen, gikk til venstre. De fleste med dårlige bilder, gikk til venstre. De som bare ønsket søndagskjæreste og ons (jeg ville ha kjæreste), gikk til venstre. Med andre ord var det ikke så mange igjen å sveipe til høyre. Det handlet ikke om at mennene ikke var attraktive.

Lasta ned Tinder igjen for en stund siden. Anna, 20 år. Ingen profiltekst. Ordna ikke profilbilde, kun et svart bilde. Sveipa alle mennene til høyre. Jeg fikk mange matcher... Og det bekreftet for meg at Tinder ikke er veien å gå om man ønsker noe seriøst, kun et knull en søndags ettermiddag om man kjeder seg, og legger lista temmelig lavt, iallfall som kvinne.

Sitat av Quakecry Vis innlegg
Nei, det er det ikke. Men, er ikke vanskelig å forstå at en jente har lyst på den hun er mest tiltrukket av, og da når ikke lite-attraktive menn opp.
Vis hele sitatet...
Åpenbart er det ikke bare utseendet og kroppen til mannen som gjør han attraktiv. Og det eneste man presenterer på Tinder er nettopp det: utseendet. Menn tiltrekkes muligens mest av det de ser, mens kvinner tiltrekkes mer av det de føler og hører. Det kan også forklare hvorfor menn sveiper så mange kvinner til høyre, mens kvinnene ikke sveiper mange menn til høyre. Fysisk attraksjon er så klart også viktig for kvinner, men det er nok mye mer som veier tyngre. Litt biologiske forskjeller her, vi er ikke nødvendigvis visuelle på samme måte som menn.

Og jeg regner med det ikke er en "kvinnegreie" at man blir mer og mer tiltrukket av en person jo bedre kjent man blir med personen. En person man i utgangspunktet ikke fant tiltrekkende, blir plutselig den mest tiltrekkende i verden. Begjær, forelskelse, kåtskap etc. kan vel spiller en stor rolle her. Er vel her kjemi også spiller inn.
Sist endret av Medusa; 2. november 2021 kl. 17:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Er bare en random kar som vil treffe jenter og bli vant til dem. Skal ikke gå på noen incel rant men føler damer har så mange valg at de som ikke er top 5% av alle menn blir incels : XDXDXD
Sitat av Stoned247 Vis innlegg
Er bare en random kar som vil treffe jenter og bli vant til dem. Skal ikke gå på noen incel rant men føler damer har så mange valg at de som ikke er top 5% av alle menn blir incels : XDXDXD
Vis hele sitatet...
Om du går etter kun de peneste damene, så blir det slik... Selvsagt har de peneste kvinnene mange å velge mellom. Akkurat som de mest attraktive mennene har samme mulighetene.
Om ett halvdårlig bilde med 0 tekst gir en kvinne mange matcher så sier det alt om menn. Og jeg ser ikke på det med en positiv vinkling.

Derimot så er min påstand at om du skriver hva du er ute etter så får du mer relevante treff, nesten ingen gidder å bruke tid på noen som vil alt mulig annet.
Hvis du derimot ignorerer det som er skrevet og kjører på med ditt og lurer den andre så er du søppel. Du er selve definisjonen på slum.

For min del så handler Tinder om en bra profil, deriblant en tekst som forteller hvem du er med få ord.
Når du får en match så må du ha klar en bra oneliner som du kan åpne med, det handler om å skille seg ut.
Om du er nummer 100 som bare "Hei, hvordan går det" eller lignende så er det drit kjedelig.

For ts sin del, tja, vi vet ikke hvorfor, det vet bare hun egentlig.
Om du var deg selv så gjorde du i mine øyne alt riktig, folk må like deg som du er. (Såfremt du ikke er gal, da får du gå til behandling før Tinder karrieren starter)
hun ombestemte seg nok og turte ikke si det rett ut. det enkleste er bare å fjerne matchen, og derfor gjorde hun det.
Fuck tinder, ta en sopp trip, å gå innvendig. When you will see inside, outside will be fine.
Sitat av mindspace Vis innlegg
Fuck tinder, ta en sopp trip, å gå innvendig. When you will see inside, outside will be fine.
Vis hele sitatet...
And the skies shall open and it will be raining bitches.
Han vil jo innvendig forsåvidt, men ikke i seg selv. Og sopp er ikke et substitutt for menneskelig kontakt. Mannen vil ha fisk og du foreslår sokker. Begge veldig nyttige, men totalt ubrukelige hvis man trenger det ene og får det andre.
Sist endret av Bothrops; 3. november 2021 kl. 02:12.
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Nei, det er det ikke. Men, er ikke vanskelig å forstå at en jente har lyst på den hun er mest tiltrukket av, og da når ikke lite-attraktive menn opp.
Vis hele sitatet...
Nei nei..selvfølgelig er utseende viktig, men det er personligheten som vinner.- hvordan gutter får oss til å føle oss er viktigst.
Man kommer langt med en selvsikker avslappa holdning, sjarm og være en trygghet! leken og morsom.
Ambisjoner. A man with a plan!