Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 7299
Hei. Jeg bor i Tønsberg og i det siste har jeg slitt veldig mye mentalt. I hele dag har jeg tenkt veldig mye på muligheten rundt å dø.

Jeg bor alene, har ikke noe særlig familie, og har heller ingen venner. Stort sett går det greit, men akkurat i kveld føler jeg meg veldig redd, angstfylt, og alene. Vet liksom ikke hvor jeg skal gjøre av meg.

Hva gjør man når man har det sånn? Noen tips til å komme gjennom kvelden?
Mental helses har døgnåpen telefon 116 123.
mentalhelse.no også har en online chat, vet ikke hvor lenge den er åpen men sjekk ut sidene dems.

Blir det mer enn du takler ikveld så kan du reise på legevakten og forklare situasjonen.
Send DM så kan jeg ringe deg
Mental Helse hjelpetelefon er åpen hele døgnet! Tlf: 116123

Hvis du vil kan du sende meg en Pm så finner vi en eller annen kanal vi kan snakke på, hvis du vil.

Det er jævlig å ha det så jævlig, så ikke nøl med å ta kontakt.

Kirkens Nødhjelp: 22 40 00 40
Mental Helse chat: https://mentalhelse.no/fa-hjelp/hjelpetelefonen
Tror den er åpen til kl 0200
Sist endret av i_et_nøtteskall; 5. oktober 2020 kl. 21:26.
Takk for alle svar så langt - var innom legevakten i går kveld og det hjalp der og da, men dessverre føles alt enda verre i dag. Takker for alle tips, alltid mye empati å finne her inne.
Som sagt bare ring. Eller så kan jeg ringe deg. Jeg er en ganske åpen person.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av mermaid Vis innlegg
Hei. Jeg bor i Tønsberg og i det siste har jeg slitt veldig mye mentalt. I hele dag har jeg tenkt veldig mye på muligheten rundt å dø.

Jeg bor alene, har ikke noe særlig familie, og har heller ingen venner. Stort sett går det greit, men akkurat i kveld føler jeg meg veldig redd, angstfylt, og alene. Vet liksom ikke hvor jeg skal gjøre av meg.

Hva gjør man når man har det sånn? Noen tips til å komme gjennom kvelden?
Vis hele sitatet...
Trening, trening, trening. Det er flere helserelaterte fordeler med å bare gå 10,000 steg om dagen, for eksempel.

Kom innom på Discord en tur
Denne tråden er noen måneder gammel gutta. Kan være jeg ikke fikk med meg et sletta innlegg all den tid jeg kom på nå, men siste besøksdato for TS er for et par dager siden så kanskje h*n følger Katts råd? Håper uansett det går bedre med TS.
Sitat av equimanthorn Vis innlegg
Denne tråden er noen måneder gammel gutta. Kan være jeg ikke fikk med meg et sletta innlegg all den tid jeg kom på nå, men siste besøksdato for TS er for et par dager siden så kanskje h*n følger Katts råd? Håper uansett det går bedre med TS.
Vis hele sitatet...

Hvis ikke, å hvis noen trenger en kontakt/treningskompis/noen å snakke med rundt Tønsbergs-området, send meg en pm

Ps: kan ta noen dager før jeg svarer
Sist endret av Delucidal; 27. februar 2021 kl. 05:03.