Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  56 5524
Sitat av Stingray Vis innlegg
Til de som ble nysgjerrige:


Dette innlegget fra 2012 i denne tråden førte til at vi oppdaget at det var meg han snakket om, den døve naboen under ham. Jeg sendte PM og vi traff dermed hverandre etterpå
Vis hele sitatet...
Haha fyfasan så hærligSykt Epic shit, takketvære FREAK.NO

@Stingray Kult å høre fra deg igjen det var så utrolig morsomt å freaky at det var deg, utrolig rett og slett
Sist endret av Eyeamare; 17. januar 2021 kl. 11:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det er flere highlights jeg husker som var en trend tilbake.

Cracks og warez ble så og si ikke moderert i det hele tatt.

Majoriteten av nettsidene som ble lastet opp for showcase var preget av typisk meningsløse hjemmesider, ALLE hadde en "om meg" og nesten alle lenkene ledet gjerne til en gif med "under construction" midt på skjermen. Disse sidene ble laget med dreamveawer.

Hacker forumet var favoritten min. Det var flere folk med peiling, sikkert av grunnleggere av freak, men disse satt med kunnskap som ikke ble delt egentlig, heller brukt til å mobbe oss som var skiddies. Netbus ble veldig ofte nevnt som det ultimate hackerverktøyet, og de av oss som fikk det til å virke var nesten kvalmende optimistiske over egen evne.

Noen lagde en vanvittig bombe og lastet det opp med alle de 20 pixlene man hadde til rådighet på datidens teknologi.

En som skatet brakk armen og viste hvor geleaktig armen ble etter bruddet. Jeg hadde nettopp spist ertestuing og reagerte såpass at jeg kastet opp. Jeg var ikke den eneste, da emnet fikk en disclaimer like etterpå.

Rusmidler var jeg ikke så mye innom, men mener å huske at det var mindre fokus på noia og angst, men heller hvilken musikk som passet best til trippen.

Pyroteknikk var helt vilt. Dette var underforumet som alle visste om, selv de som ikke var registrert på freak. Klassen min var overbevist at NFF var et terroristforum, så derfor var det ganske shady at andre fikk vite at du hadde en bruker.

Freak har vel egentlig ikke endret seg så mye, men det har absolutt blitt til noe annet nå som det ikke lenger er ansett som undergrunn.

Uansett status har det ledet til gode minner, og ved dårligere tider tydde jeg ofte til freak for å få tankene over på noe annet, så har sånn vært en særdeles god følgesvenn i løpet av årene.
Tror jeg var inne her ganske i startfasen selv ja. Hang mye på Irc på den tiden og ble linket inn hit. Hadde en fjortisbruker som ble utestengt den gang. Sikkert like greit, da mentaliteten var en litt annen.
Jeg er stort sett alltid på freak på mobilen, så dette er første gang jeg ser det lille 20år-merket på fremsiden. Gratulerer! Det er fint å tenke på at dette liberale formumet nå er gammelt nok til å kjøpe sin egen sprit.
Sitat av *pi Vis innlegg
Jeg er stort sett alltid på freak på mobilen, så dette er første gang jeg ser det lille 20år-merket på fremsiden. Gratulerer! Det er fint å tenke på at dette liberale formumet nå er gammelt nok til å kjøpe sin egen sprit.
Vis hele sitatet...
Hadde freak vært en person så ville den garantert hatt fake legg for lenge siden
Mens vanlige nordmenn sies å være født med ski på bena tror jeg Freak hadde vært født med fake leg i lomma, ingen tvil om det!
Sitat av *pi Vis innlegg
Jeg er stort sett alltid på freak på mobilen, så dette er første gang jeg ser det lille 20år-merket på fremsiden. Gratulerer! Det er fint å tenke på at dette liberale formumet nå er gammelt nok til å kjøpe sin egen sprit.
Vis hele sitatet...
Tilt mobilen i landskapsmodus så ser du den på mobil og
Er nok sjeldent freak brukes på den måten