Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1127
The confused cyborg
Han-Tyumi's Avatar
Det kan skje den beste, du tar eit par hits for mykje, eller undervurderer styrka til ediblasa. Du sit der heilt utgrønna med noia og klarar så vidt å reise deg.
Kva roar deg ned i slike situasjonar?

Førre gong dette skjedde med meg hadde eg ete ein brownie som sparka mykje hardare en eg trudde den kom til å gjere, då blei redninga Key & Peele og appelsinbåtar.
For meg hjelper det veldig å prøve å space ut med en serie eller musikk spørs nok hvor noia man har da men...
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Føler meg alltid bedre når jeg er rundt andre folk i stedet for alene, så det første jeg gjør er å prøve å komme i kontakt med noen. Hvis det ikke er mulig så prøver jeg å få meg selv til å sovne.
R.i.p 23.04.2021
Komme meg lengst unna andre mennesker og finne roen
Bare å slappe av og nyte det. Det er helt fantastisk. Pleier å slenge på en film og spise noe god mat.
Sist endret av Vasken; 11. oktober 2020 kl. 15:52.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Legge seg nedpå
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Ble du fjern altså? Hehe

Om du tørr så prøv å analyser noian din.
Skriv ned så mye du kan.
Hva har du noia for..Er det en grunn til det? Noe å jobbe med? Har du gjort noe du må rydde opp i? Ting på seg selv du ikke liker du ille har endra? Er veldig ofte sånt som dukker opp.

Veldig ofte møter folk seg selv og handlingene sine i døra når de får det "kjipt" på thc rus. Bruker du det riktig så er det mulig thc har gitt deg en mulighet for endring.

Er det psykose opplegg som bare er kluss i hjernen så anbefaler jeg en podcast du liker. Hodetelefoner så du ikke hører andre lyder og å lukke øynene.
Sniker meg inn på dass og setter meg en heftig smell med speed. Funker hver gang - lifehack

Åja faen. Leste ikke ferdig, trodde du snakket om alkohol.

Cannabis kan man da ikke få for mye av.
Sist endret av Tøffetom; 11. oktober 2020 kl. 19:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Bare å få i seg noe sukker, spis frukt, det hjelper alltid også er det digg Munch også.
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
1. Husk på hva som skjer i øyeblikket. (Jeg har et panikkanfall, mest sannsynlig fordi blodsukkeret har senket seg mye på kort tid noe som er en av effektene til cannabis. Dette er ubehagelig, men helt ufarlig og vil gå over på ca 20 minutter, fortere om jeg får i meg sukker."
2. Innta noe med sukker, gjerne fruktsukker.
3. Gjør det du kan for å distrahere hjernen. Ting som funker for meg i forskjellige situasjoner; En sitcom eller komedie jeg har sett mange ganger. Å gå en tur. Lese. Prate med noen jeg stoler på. Spille.