Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1174
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er en oppegående alkoholiker i tyveårene.
Har nettopp kjøpt mine første valium. Tatt dem ederu - chill, drowny vibes, elsker det.

Er ganske ute atm på sprit og øl, skal på jobb om noen timer.
Hvordan fungerer valium mot hangover(s)?

Jeg tenker å ta 10mg valium før jobb i morgen for første gang for å kjempe mot hangover, men samtidig for å få en behagelig jobbopplevelse og stadiumtrivsel - skal ikke bli for ødelagt. Har tatt 5mg de siste gangene, og har fått god funk. Men det er sikkert ikke like gøy å ta for mye får en turer på arbeid...

Vanlig dose er 5-10mg, og jeg blir ganske søvnete. Men for å kjempe mot alkohol-hangover-helvete så tror jeg at jeg må ta en dobbel dose, men er redd for å bli for borte på arbeid.

Mitt spm. her er - noen som drikker (nesten) hver dag og tar benzo om morgenen for å "fungere" på arbeid - hvor mye drikker du hver kveld, og hvor mange mg valium anbefaler du om morgenen?
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Benzo er ekstremt effektiv mot fyllesyke. Ville starta med en tablett under tunga, og så venta 1 time for å se an effekten. Kjipt å bli opplevd som rusa på jobb. 10 mg uten toleranse KAN oppdages. Men alkotoleranse påvirker også benzotoleranse. Om du kan vente litt så prøv med 1 tablett, og så vent og se an effekt
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Benzo funker gull om dagen derpå bare skal være hjemme i senga og sofan men er dårlig kombo sammen med alkohol i blodet om man må oppfattes klar og normal av andre. Alkohol forsterker effekten av benzo og man blir fort helt på tryne rusa. Én valium dog bør gå helt fint
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tror ikke ts mente han skulle ha alko i blodet samtidig.
Anonym bruker
"Arktisk Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva er din hangover dagen derpå? Baret trøtt og sliten, eller angstfull og skjelven?

Jeg drikker nesten hver dag, men har ikke noen jobb å gå til da. Tar jeg en valium dagen derpå som jeg ofte gjør, så blir jeg ganske sløv, men frisk og glad.

Vet ikke hva du jobber med, men kan du jobbe og være sløv så funker valium med å ta det verste av uroen.
Sitat av Bothrops Vis innlegg
noen valium dagen derpå, men du drikker hver dag? Jeg fikk 2 i matte, men betyr ikke det valium og alkohol hver dag? Kaster ikke stein! gud veit jeg sitter i glasshus
Vis hele sitatet...
Stusset litt på den jeg og

Til TS, et lurt tips er å ikke ta med hele brettet på jobben. Ta kun med det du har tenkt å ta i løpet av skiftet og ingenting mer.