Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1323
Heisann!
Vurdere å oppgradere min gamle dritt telefon (Xperia Z1)
Så da stiller jeg spørsmålet til meg selv. Skal jeg kjøpe meg en Z5 Premium eller S7?
Forhåndsbestiller jeg S7 får jeg jo med Gear VR i prisen, som er over 1000kr i seg selv.
Hadde tenkt meg S7 fordi ville prøve noe annet en Sony, Gear med i prisen og prisen i forhold. Men så fant jeg ut at Z5 Premium har 4K skjerm...
Noen som har noen ide? Er Z5`en verdt de ekstra kronene?

PS: Var litt usikker på hvor jeg skulle poste dette!

Sitat av PS3HACKER Vis innlegg
Heisann!
Vurdere å oppgradere min gamle dritt telefon (Xperia Z1)
Så da stiller jeg spørsmålet til meg selv. Skal jeg kjøpe meg en Z5 Premium eller S7?
Forhåndsbestiller jeg S7 får jeg jo med Gear VR i prisen, som er over 1000kr i seg selv.
Hadde tenkt meg S7 fordi ville prøve noe annet en Sony, Gear med i prisen og prisen i forhold. Men så fant jeg ut at Z5 Premium har 4K skjerm...
Noen som har noen ide? Er Z5`en verdt de ekstra kronene?

PS: Var litt usikker på hvor jeg skulle poste dette!
Vis hele sitatet...
TITTELEN ER FEIL! MENER VANLIG S7

PS: TITTELEN ER FEIL! MENTE VANLIG S7
Sist endret av PS3HACKER; 3. mars 2016 kl. 19:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Proff skeptiker.
S7 All day every day! Jeg har testa begge to (Jobber i mobilbutikk) og S7 gruser Z5 Premium.
S7 er kjappere, bedre kamera, greit nok at den ikke har like stor oppløsning på skjermen, men Samsung sin skjerm er mye bedre på farger og lysstyrke. Batteriet på nye S7 er stort og kommer nok til å ha ganske så lik batteri tid som z5 premiumen

Legger også til at Z5 blir utrolig varm da de bruker snapdragon prosessor.
Sitat av Ukens Vis innlegg
S7 All day every day! Jeg har testa begge to (Jobber i mobilbutikk) og S7 gruser Z5 Premium.
S7 er kjappere, bedre kamera, greit nok at den ikke har like stor oppløsning på skjermen, men Samsung sin skjerm er mye bedre på farger og lysstyrke. Batteriet på nye S7 er stort og kommer nok til å ha ganske så lik batteri tid som z5 premiumen

Legger også til at Z5 blir utrolig varm da de bruker snapdragon prosessor.
Vis hele sitatet...
Har du testet Gear brillene? Er disse gode? Har syntes virtual realty har sett veldig kult ut. Eller burde jeg bare vente på et tilbud på telefonen?
Proff skeptiker.
Gear brillene var veldig kule, men mer en kul gadget en ting du har bruk for!
Men kvaliteten var veldig bra, spilte duck game på den

Men i fremtiden ser jeg for meg at dette kommer til å bli veldig bra! Da vi kan f.eks gå på hus visning via våre VR briller

S7 er og forblir en bedre telefon.
Hvorfor er S7 bedre enn S6? Samme oppløsning ser jeg.
Ser også at batteriet er 400mhA bedre på s7.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av PS3HACKER Vis innlegg
Hvorfor er S7 bedre enn S6? Samme oppløsning ser jeg.
Ser også at batteriet er 400mhA bedre på s7.
Vis hele sitatet...
https://www.androidpit.com/samsung-g...-s7-comparison

http://www.gizmag.com/galaxy-s7-edge...parison/42138/

Disse gir vel grei forklaring på hvilke områder S7 er bedre enn S6.
Sist endret av Freddy_fred5; 4. mars 2016 kl. 10:58.
Verdt å merke seg at Z5 premium kjører på 1080p 95% av tiden, er bare visse apps som bildevisning som tar i bruk 4K oppløsningen, ved vanlig bruk er alt nedskalert. Er uansett bare i VR man legger merke til forskjellen, og på VR gruser S7 alt annet av mobiler pga GearVR.
Sist endret av Grix; 4. mars 2016 kl. 16:18.