Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 5190
Hei, noen som har peiling?
Det er snart russetid på skolen, og jeg vil gjerne ha mulighet til å beskytte meg mot den fæle faenskapen.
Jeg står trolig på svartelista, og jeg orker ikke de jævla allmenklysene. Har derfor tenkt ut å kjøpe tre-fire spretterter og skyte på folk, hvis noen kødder med meg.
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Da vil du jo bare trigre dem enda mer og gi dem en grunn til å "ta deg". Det vil skje uansett.
Sist endret av PerPerPerPer; 10. april 2012 kl. 17:39.
Bensin på bålet høres ut som en god ide...
King of Destructions
lilpsych's Avatar
http://avkrokenfiske.no/karpe-specim...retterter.html

Noe sånt du tenkte på? :P

La nå gutten forsvare seg mot russe folka da. Hehe. men da vil vi ha feedback på åssen det gikk Husemann!
Sist endret av lilpsych; 10. april 2012 kl. 17:41.
Nobody
Husemann's Avatar
Trådstarter
Er det ikke ganske vondt å bli truffet i trynet av ei sånn kule, da? :P Kan vel alltids klare å skaffe noe pepperspray, også.

Sitat av lilpsych Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Perfekt!
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Sitat av Husemann Vis innlegg
Er det ikke ganske vondt å bli truffet i trynet av ei sånn kule, da? :P Kan vel alltids klare å skaffe noe pepperspray, også.



Perfekt!
Vis hele sitatet...
http://webshop.batterystore.no/group...FYZZmAodpxRMXQ

Hørte jeg pepperspray :P Give hell to the RUSS
Nobody
Husemann's Avatar
Trådstarter
Sitat av lilpsych Vis innlegg
http://webshop.batterystore.no/group...FYZZmAodpxRMXQ

Hørte jeg pepperspray :P Give hell to the RUSS
Vis hele sitatet...
Takker!
Ja, jeg har skjegg
Clayton's Avatar
Det er stusslig av Russen og ha "svartelister", hvorfor kan dem ikke la folk være i fred?
Nobody
Husemann's Avatar
Trådstarter
Sitat av Clayton Vis innlegg
Det er stusslig av Russen og ha "svartelister", hvorfor kan dem ikke la folk være i fred?
Vis hele sitatet...
Jeg er enig, og jeg vet ikke. Tror egentlig ikke de har lov til å ha medruss på lista, heller. Jeg har egentlig ikke noe annet valg enn å trene noe jævlig fram til tida starter (ca 14 dager, bare!), haha :P Håpe det beste. Ikke 100% sikkert at jeg står der, men tror det.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
vet ikke med andre, men om jeg hadde vært på fylla, og blitt skutt med en kraftig sprettert, hadde jeg gått i strupen på deg på sekundet bare sier du kansje burde revurdet taktikken din
Nobody
Husemann's Avatar
Trådstarter
Sitat av drittsekken Vis innlegg
vet ikke med andre, men om jeg hadde vært på fylla, og blitt skutt med en kraftig sprettert, hadde jeg gått i strupen på deg på sekundet bare sier du kansje burde revurdet taktikken din
Vis hele sitatet...
Dette er BARE til bruk på skolen, det glemte jeg å si. Jeg skal ikke på fylla (JA, du leste riktig) i russetida.
For alt jeg kan huske så er ikke sprettert lovlig i norge.
Nobody
Husemann's Avatar
Trådstarter
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
For alt jeg kan huske så er ikke sprettert lovlig i norge.
Vis hele sitatet...
For alt jeg kan huske, er det ikke lov å kjøre trimma moped, eller røyke hasj, heller, i Norge. Dude, du er på et freakforum.
en kraftig sprettert og paintball kuler kan fort være årsak til misting av syn og slikt, så tror jeg ville prøvd noe annet som feks sukker i tanken eller no på grunnkurs når jeg gikk på slikt kom svart russen(jadda gikk ikke almenn skole så var igrunn bare svartruss der) og de skulle ta hele klassen min, vi låste oss inne på malings avdelinga og kappa halvliters flasker i 2 for og lasset de med maling og kaste på russen. jeg kom aldri så langt, for jeg fant en brannslange som jeg fyra opp og vanna russen med da fikk en av gutta blod på tann, og tok med en halvliter hvitmaling og helte driten i tanken på den ene svartrussen, det var særs idiotisk da han fikk valget om kjøp av ny bensintank+ bensin evt grisejuling fra den dagen og ut skole året

ta heller og legg noen egg ukokt i en pose eller 10 og la de ligge i en vinduskarm med solsteik, og vips ar du noe som matcher dems egne amunisjon råttent egg lukter jo seff digg
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Sitat av Husemann Vis innlegg
For alt jeg kan huske, er det ikke lov å kjøre trimma moped, eller røyke hasj, heller, i Norge. Dude, du er på et freakforum.
Vis hele sitatet...
Vell, vi bestiller ikke hasj på nettet heller.
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Sitat av Husemann Vis innlegg
Er det ikke ganske vondt å bli truffet i trynet av ei sånn kule, da? :P
Vis hele sitatet...
Det kan faktisk lett bli ganske dødelig
EDIT; Ups leste feil! Painballkuler burde gå greit :P
Sist endret av Tomacco; 10. april 2012 kl. 18:05.
Som Visepres. I russestyret på vdg så kan jeg si at det i teorien ikke er lov med "terrorlister", men att det er fortsatt kultur for dette blandt enkelt personer. Viss du veit hvem som kanskje har en kald skulder til deg så ville jeg tatt det opp med Styret eller personen. Har dere ett oppegående styre så bør dette gå fint. Du trenger kanskje ikke å gjøre så mye annet enn å be om oppfølging av styret, fordi du føler deg utsatt. Deretter så bør de kanskje hinte litt til vedkommende og saken bør løse seg. Blir ikke dette tatt seriøst så bør du kjøre en strikt linje. Ergo tolererer du ikke usmakeligheter. Vannsprut bør gå greit innenfor fastsatte rammer. Men husk at bensin på bålet fungerer dårlig. Spessielt viss du vil bli tatt seriøst. Ingen av dere ønsker noe kødd med politiet på grunn av litt moro.
Det er vel helt i orden å informere trådstarter om at forsøk på import av sprettert er brudd på våpenloven og straffes deretter?

Hvis sprettert fremdeles er ulovlig, selvfølgelig, noe jeg tror det er.

Paintballkuler er ikke veldig harde, og vil sannsynligvis sprekke i hånden din om du prøver å skyte avgårde en med sprettert. Hvertfall om spretterten har en skinnbit som kulen skal ligge i.

Skulle du likevel klare å skyte avgårde en kule og treffer noen i øyet, kan du nok helt sikkert regne med å bli utvist, eller kysse adferdskarakteren din farvel. Man kan selvfølgelig bli blind av paintballkule i øyet.

Fra toll.no

Voldsprodukter som det er forbudt å innføre

De fleste voldsprodukter er det forbudt å innføre. Dette gjelder blant annet:

håndgranater
bomber
springkniver
batangakniver
stillettkniver
elektrosjokkvåpen
slåsshansker
blåserør
spretterter
Sist endret av Pope; 10. april 2012 kl. 18:13.
Husker folk brukte klinkekuler i paintball-markører og skøt på biler her.. Det funka dårlig for å si det sånn.
Sitat av Husemann Vis innlegg
Dette er BARE til bruk på skolen, det glemte jeg å si. Jeg skal ikke på fylla (JA, du leste riktig) i russetida.
Vis hele sitatet...
Du risikerer jo å bli siktet for å bære våpen på skolen, noe som er mer alvorlig enn at noen medruss kan drive ap med deg.

Sitat av våpenforskriften
§ 9. Forbud mot våpen eller lignende som ikke faller innenfor våpenloven § 1
Det er forbudt å erverve, eie eller inneha elektrosjokkvåpen, pepperspray og andre selvforsvarsmidler med tilsvarende virkning, springkniver, batangakniver, stiletter, slåsshansker, batonger, karatepinner, kastestjerner, blåserør for utskyting av piler eller andre gjenstander, spretterter eller andre tilsvarende særlig farlige gjenstander uten aktverdig formål og som fremstår som voldsprodukter.
Denne bestemmelsen gjelder ikke for våpen som er bestemt for eller tilhører politiet eller Forsvaret.
Det er forbudt å erverve, eie eller inneha armbrøst uten tillatelse fra politimesteren. Det kan gis tillatelse til å erverve, eie og inneha armbrøst når vedkommende oppfyller kravene nevnt i § 10. Dette ledd gjelder ikke armbrøst ervervet før 1. januar 1993.
Politimesteren kan dispensere fra forbudet i første ledd dersom særlige grunner foreligger.
Vis hele sitatet...
Det er ikke meningen å være moralpoliti, men det kan hende det er noen lovlige steg du heller kan ta.
Sist endret av Zepur; 10. april 2012 kl. 18:18.
Sitat av Husemann Vis innlegg
For alt jeg kan huske, er det ikke lov å kjøre trimma moped, eller røyke hasj, heller, i Norge. Dude, du er på et freakforum.
Vis hele sitatet...
Det var ment sånn i tilfelle du hadde planer om å kjøpe på nettet, da det er en sjangse at tollen vil se igjennom det.
Nobody
Husemann's Avatar
Trådstarter
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Det var ment sånn i tilfelle du hadde planer om å kjøpe på nettet, da det er en sjangse at tollen vil se igjennom det.
Vis hele sitatet...
Jeg har egentlig i bakhodet å kjøpe i en vanlig butikk, men hvis ikke jeg finner noe, må jeg kjøpe over nettet. Hvor får man kjøpt paintballkuler da? Og er det noen måte å mikse egen pepperspray?
Sitat av Husemann Vis innlegg
Jeg har egentlig i bakhodet å kjøpe i en vanlig butikk, men hvis ikke jeg finner noe, må jeg kjøpe over nettet. Hvor får man kjøpt paintballkuler da? Og er det noen måte å mikse egen pepperspray?
Vis hele sitatet...
Pepperspray og paintballs.
Nobody
Husemann's Avatar
Trådstarter
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Takk!
Sitat av Tomacco Vis innlegg
Det kan faktisk lett bli ganske dødelig
EDIT; Ups leste feil! Painballkuler burde gå greit :P
Vis hele sitatet...
Jeg spilte paintball med sprettert når jeg var i Namibia, hvor det var ganske vanlig. Og det kan absolutt gjøre stor skade! Krever en del ferdigheter, men lager fint store blåmerker og svir.
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Følte meg veldig gammel nå, men vi laget spretterter selv av en pinne og strikk som var flettet sammen. Skjøt hvertfall 100 meter med den. Du kan sikkert anskaffe noen industrial-size strikk, erstatte trepinnen med en stålramme og få et dødelig våpen.
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av Zepur Vis innlegg
Du risikerer jo å bli siktet for å bære våpen på skolen, noe som er mer alvorlig enn at noen medruss kan drive ap med deg.
Vis hele sitatet...
går med våpen på skolen hver dag (sprettert, kniv og luftpistol), aldri har noen lærere som har sett det brydd seg om det...
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av goodboy Vis innlegg
går med våpen på skolen hver dag (sprettert, kniv og luftpistol), aldri har noen lærere som har sett det brydd seg om det...
Vis hele sitatet...
Håper du blir tatt og ender opp i deep shit. Å ta med våpen på skolen er noe man IKKE gjør!!
alt avhenger hvordan du behandler våpenet ditt. Jeg går aldri med det utenfor sekken i skoletid, men etter skolen er det skyting med kompiser
Hva med gummi baller? For ca. 750kr får du 100 chillipepper kuler... Eller 10 stk. for 100 kr,-
hvis du er villig til å betale litt vil jeg si at en liten kraftig softgun er tingen. Gjør vondt og bli truffet+at den er halvautomatisk, noe som gjør det betraktelig lettere å forsvare seg selv i krise situasjoner.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
har selv hørt historie om russer som har fanget andre russer og puttet dem i bur før russetreff, så det er nok mye drøyt som skjer i russetiden....
Forsvarsspray fra Biltema. Sånn istedenfor å mekke sammen noe selv.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Ingen som har lagt merke til at tråden er mange måneder gammel?