Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 1534
Hei!

Min kjære og jeg skal ta MDMA i helgen, det er hennes første gang og min gang nummer tre (5år siden sist). Vi skal ta det på ett trygt, diskré sted bare oss og vi er veldig innstilt på å få en fantastisk kveld.
Men ang MDMA'n vi fikk tak i så er den i stein, litt gul aktig mens den lukter veldig lakris. Er dette vanlig?
Og er det noen som har ett forslag til en ting jeg kan veie bare for å verifisere at vekten jeg har til å måle opp med er 100%?
Takk på forhånd.
Sist endret av Dreadpiratez; 12. februar 2021 kl. 09:59.
Vet du hvor mye mdma du kjøpte totalt da?

Etter det pleier man å knuse det opp og dele opp deretter
Ja, MDMA lukter lakrisaktig så den lukter akkurat som den er ment å lukte.
For å sjekke at vekta di ikke har gått helt av hengslene kan du veie en mynt, 5-10-20-kroner. Hvor mye mynten skal veie finner du ved å google.

Når det er sagt så skal du ha en veldig nøyaktig vekt, helst ned til 0.001 gram, for å dosere skikkelig, men en som veier ned til 0.01 gram kan også brukes. Har du en vekt som bare viser ned til 0.1 gram så begynner det å bli uforsvarlig å prøve å veie opp 100mg da 0.1 på vekta kan være alt fra ~0.05 til ~0.150g. Isåfall er det nesten bedre å veie alt du har og bruke øyemål til å dele denne mengden i to, og så gjenta denne prosessen til du har ca den mengden du ønsker per dose.
Sitat av Herr potet Vis innlegg
For å sjekke at vekta di ikke har gått helt av hengslene kan du veie en mynt, 5-10-20-kroner. Hvor mye mynten skal veie finner du ved å google.

Når det er sagt så skal du ha en veldig nøyaktig vekt, helst ned til 0.001 gram, for å dosere skikkelig, men en som veier ned til 0.01 gram kan også brukes. Har du en vekt som bare viser ned til 0.1 gram så begynner det å bli uforsvarlig å prøve å veie opp 100mg da 0.1 på vekta kan være alt fra ~0.05 til ~0.150g. Isåfall er det nesten bedre å veie alt du har og bruke øyemål til å dele denne mengden i to, og så gjenta denne prosessen til du har ca den mengden du ønsker per dose.
Vis hele sitatet...
Har en som måler 0.00
Sist endret av Dreadpiratez; 12. februar 2021 kl. 10:52.
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Dreadpiratez Vis innlegg
Har en som måler 0.00
Vis hele sitatet...
Det holder ikke.
χρωματικός
Chromatics's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det holder ikke.
Vis hele sitatet...
Jo, det holder til en viss grad. Det største forskjellen er at du kan bomme opptil 9 mg +/-. Det er ikke så veldig mye, men da kan man runde ned for å holde seg på den sikre siden.

Jeg har brukt 0.00 vekt til mdma flere ganger, og det har gått helt fint.
Sist endret av Chromatics; 12. februar 2021 kl. 11:04.
Gul, sjampanjefarget MDMA i krystallform som lukter lakris, er noe av det beste man kan få tak i etter min mening. Begynn med 0.10-0,15g per dropp og redoser en liten stund (30-60 min) etter dere begynner å merke oppturen. En ènkroning skal veie 4.35g. Kos dere!
Sist endret av Dimergon; 12. februar 2021 kl. 19:56.
Er nå to timer siden vi tok første dropp, jeg tok 0,10 og hun 0,60. Spiste ikke så lenge før vi tok det. Har så og si ingen effekt enda. Kan det være methylone isteden for MDMA?
Sitat av Dreadpiratez Vis innlegg
Er nå to timer siden vi tok første dropp, jeg tok 0,10 og hun 0,60. Spiste ikke så lenge før vi tok det. Har så og si ingen effekt enda. Kan det være methylone isteden for MDMA?
Vis hele sitatet...
Jeg har merket å få veeldig utsatt effekt av å ha spist mye rett før.
Dere har også tatt relativt små doser, men dere skulle kunne klare å merke det. Ville ventet til det hadde fått noe effekt før jeg eventuelt tok mer. Kvelden er enda ung, dere har mye tid.

Kos dere, stay safe
Sitat av Dreadpiratez Vis innlegg
Er nå to timer siden vi tok første dropp, jeg tok 0,10 og hun 0,60. Spiste ikke så lenge før vi tok det. Har så og si ingen effekt enda. Kan det være methylone isteden for MDMA?
Vis hele sitatet...
Tok hun 0.60g, altså rett over et halvt gram, eller mener du 0.06g? Men som han over meg sier, så vil et måltid før inntak føre til forsinket onset.
Sitat av Dimergon Vis innlegg
Tok hun 0.60g, altså rett over et halvt gram, eller mener du 0.06g? Men som han over meg sier, så vil et måltid før inntak føre til forsinket onset.
Vis hele sitatet...
Nei mente 0.06, og jeg 0.1.
Jeg tok en liten redosering på 0.05 for å se om det hjelper.
Kan ett måltid virkelig forsinke det så mye? Er jo tross alt så og si ingen effekt.
To timer virker litt i overkant må jeg innrømme, men ut ifra din beskrivelse av MDMA'en så skal det være riktig vare du har fått. Gi det en times tid til, hvis dere enda ikke merker noe kan dere prøve å redosere. Er vekta di riktig kalibrert? Sjekk med et kronestykke som skal veie 4,35g.
Er det virkelig folk som får effekt av 60mg? Jeg mener å ha lest at threshold er 80mg+.

Min mening når det kommer til MDMA etter å ha lest diverse failtråder i det siste om for lav dosering, så burde 150mg(200mg hvis man er litt større) være et sweetspot.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Er det virkelig folk som får effekt av 60mg? Jeg mener å ha lest at threshold er 80mg+.

Min mening når det kommer til MDMA etter å ha lest diverse failtråder i det siste om for lav dosering, så burde 150mg(200mg hvis man er litt større) være et sweetspot.
Vis hele sitatet...
Jeg har hatt veldig bra opplevelser med 100mg doser, så det er ingen fasit. Men jeg er enig med deg, 150mg er et veldig fint sted å starte.
Har sjekket vekta den målte litt for lite. Jeg er dog veltrent og veier 105 kilo så 0.1 har kanskje i det minste laget. Etter redosering har jeg begynt å få litt effekt nå. Så kan hende det var for lav dosering + litt treg
Anonym bruker
"Rik Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kos dere men ikke forhast med å ta ny dose. Da kan stoffet plutselig smelle altfor hardt og dere ender med å bare spy og ville ut av trippen. Mollyen kommer snikende i effekt også plutselig, kan ta litt tid etter dagsform, matinntak og metabolisme.
Skal se ann litt nå. Men er det evt farlig å redosere flere enn to ganger?
Anonym bruker
"Rik Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
[nvm forrige kommentar. Leste hele tråden nå. To-2,5 time etter første dose er tida inne for å redosere om dere har lite effekt.
Sitat av Dreadpiratez Vis innlegg
Skal se ann litt nå. Men er det evt farlig å redosere flere enn to ganger?
Vis hele sitatet...
Det er eventuelt totaldose du bør være redd for. Men hvis du ikke har merket noe nå på 2-3 timer så er det noe som ikke stemmer.

Det jeg ville gjort i dette eksempelet som jeg ikke vil anbefale andre er å sniffe 80-100mg for å se om det kicker inn den veien.
Sist endret av Superspurv; 12. februar 2021 kl. 21:04.
Anonym bruker
"Rik Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Dreadpiratez Vis innlegg
Skal se ann litt nå. Men er det evt farlig å redosere flere enn to ganger?
Vis hele sitatet...
Spørs på det totale inntaket?? Det er ikke bra å redosere mange ganger men om dere bare har tatt mikrodoser så skal det gå bra.
Om dere har tatt det i to omganger nå og fortsatt ikke ønsket effekt hadde jeg heller avlyst planene for i kveld og gjort noe annet rolig og koselig hjemme, morsom film eller tantra massasje etc, og heller prøvd igjen på nytt om en måned eller to hvor startdosen er større.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Spørs på det totale inntaket?? Det er ikke bra å redosere mange ganger men om dere bare har tatt mikrodoser så skal det gå bra.
Om dere har tatt det i to omganger nå og fortsatt ikke ønsket effekt hadde jeg heller avlyst planene for i kveld og gjort noe annet rolig og koselig hjemme, morsom film eller tantra massasje etc, og heller prøvd igjen på nytt om en måned eller to hvor startdosen er større.
Vis hele sitatet...

Er ikke lenge siden jeg redoserte andre gangen som har på 0.05 (inntok0.1) . Begynner nå å få en fin effekt

Edit : store pupiller, deilig følelse, kan være mdma alikavel haha
Sist endret av Dreadpiratez; 12. februar 2021 kl. 21:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Dreadpiratez Vis innlegg
Er ikke lenge siden jeg redoserte andre gangen som har på 0.05 (inntok0.1) . Begynner nå å få en fin effekt
Vis hele sitatet...
Se der ja, effekten kom snikende på. Gi det litt tid (30-60 min) så kan dere redosere om dere ønsker det.
Sist endret av Dimergon; 12. februar 2021 kl. 21:14.