Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 10281
Anonym bruker
"Definert Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, vet noen her om noe nettsteder eller «klubber» man kan melde seg inn i. Hvor man kan møte andre sexglade mennesker for tilfeldig men sikker sex. Ønsker å utforske og bli kjent med meg selv og hva jeg ønsker. Jeg er ikke så opptatt av det estetiske, kun å ha det godt å få erfaringer.
Kan nevne at jeg er kvinne, kan godt ha sex med begge kjønn. Jeg syntes dette kan være litt skummelt, så tar gjerne imot litt tips og erfaringer om dere har det. Takk!
Anonym bruker
"Opptatt Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er frarådet av hensyn til smittevern. Men til vanlig er f eks Lyst Club i Tønsberg om du har lyst på sex og gangbang med gamle menn.

Tinder er best syns nå jeg
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Club4 pleier ofte og arrangere swingers / sex treff. Min tidligere samboer pleide og være med på de treffene når jeg reiste rundt på jobb, og hun var veldig fornøyd med opplevelsen og opplegget.
De arrangerer en del slike treff i Trondheims regionen iallefall. Vet ikke hvordan det er med resten av landet.
χρωματικός
Chromatics's Avatar
Sjekk ut Cupido.no
Jeg vil tro den er det største og mest seriøse sexdating siden i Norge.

Anbefaler face-time eller skypemøte før du treffer en fremmed person, slik at du kan se og føle om kjemien stemmer.
Gjerne også møtes offentlig eller på cafe før man tar det videre til neste steg.

Ellers så har du Tinder, men der føler jeg folk har så høye forventninger til deg og "spiller spill".
Men som kvinne på Tinder eller sex-dating, så kan du omtrent velge og vrake.

Lykke til!
Fetlife, gaysir(funker og for hetero), nakenprat er alle medier hvor du finner mennesker fra f.eks swingersmiljøene rundt om i norge. Der hvor det blir arrangert sex-fester. Ellers er som nevnt over lystclubb en mer seriøs side og fort komme i kontakt med mennesker som liker gruppesex om du betaler for medlemskap i en mnd(det er billig).

Det er bare og finne seg en eksperimentell knullevenn, så har du en wingman på din side mens du utfolder deg med andre. Swinging er en avhengighetskapende livstil som jeg må inrømme jeg tidvis virkelig savner i mitt nåværende fine forhold uten hedonistiske utskeielser. Lykke til.

Ellers kan det være greit å vite at sex er potensielt dødelig. Så bruk kondom, men vit og at kondom ikke beskytter mot alt.
Sist endret av pipestilk; 3. februar 2021 kl. 13:26.
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Finn deg en som er glad i deg og ikke bare potensielle psykoer som vil tømme seg i deg. Tilfeldige sexpartnere bryr seg som oftest mest om egen nytelse og driter i deg sånn sett og det er ikke gode erfaringer å ta med seg videre.
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Finn deg en som er glad i deg og ikke bare potensielle psykoer som vil tømme seg i deg. Tilfeldige sexpartnere bryr seg som oftest mest om egen nytelse og driter i deg sånn sett og det er ikke gode erfaringer å ta med seg videre.
Vis hele sitatet...
For meg virker det som om trådstarter også bryr seg mest om sin egen nytelse. Hun sier jo rett ut at hun ønsker tilfeldig sex, og driter antakelig like mye i sexpartneren som han driter i henne.
Anonym bruker
"Definert Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
For meg virker det som om trådstarter også bryr seg mest om sin egen nytelse. Hun sier jo rett ut at hun ønsker tilfeldig sex, og driter antakelig like mye i sexpartneren som han driter i henne.
Vis hele sitatet...
Dette er helt korrekt, kunne ikke gitt mer faen. Er kun ute etter nytelse og det å utforske mitt seksuelle vesen. Jeg er en veldig sensuell, seksuell og åpen kvinne. Jeg skammer meg ikke over å kunne nyte som mange kvinner har gjort opp igjennom tidene
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Finn deg en som er glad i deg og ikke bare potensielle psykoer som vil tømme seg i deg. Tilfeldige sexpartnere bryr seg som oftest mest om egen nytelse og driter i deg sånn sett og det er ikke gode erfaringer å ta med seg videre.
Vis hele sitatet...
Huff det var da veldig så mørkt? Du tror ikke tilfeldig sex også bare kan være et felles ønske om nærhet, lek og lyst eller kåtskap i øyeblikket? Eller at kvinnen også kan ha glede av sex uten å måtte ha noen dype følelser for sexpartner?
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Betyr det at du heller vil ha sex med folk med mye erfaring, enn at de ser bra ut?
Tips. �� Nakenprat.com

Gratis å registrere seg og gratis å være der.
Sist endret av Chafsy; 17. februar 2021 kl. 03:07.