Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 6968
Hei fikk ny pc på den idiotforsikringen til power.
På kvitteringen jeg fikk står det at jeg har 60 nye dager åpent kjøp. Er dette riktig eller for sant til å være godt ?
For sant til å være godt er det kanskje. https://www.power.no/kundeservice/re...-aapent-kjoep/
Powers nettside gir deg svaret. Dessuten er det selvsagt ikke sånn at de kan skrive "60 dagers åpent kjøp" på kvitteringen uten at de selv må forholde seg til det.
Hvor er svaret
Rett foran deg
De må forholde seg til det de har avtalt og kvitteringen tilsier jo at du har åpent kjøp 60dager.

Regner med at dem kommer til å si at dette ikke gjelder deg ettersom den 60dagersen teller på den orginale varen som dem erstatter for deg.

Den tidligere pcen har du vel hatt i over 60dager.

Tldr, dem kommer ikke til å gi deg penger tilbake elns.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Gaba nation Vis innlegg
Hvor er svaret
Vis hele sitatet...
Du har ikke rett på 60 dagers åpent kjøp (originalt), men hvis du kverulerer litt samt at de skrev det på kvitteringen så får du 60 dagers ekstra åpent kjøp (evt. forliksrådet).
Liten grunn til å tro at du faktisk får 60 dagers åpent kjøpt på en vare som er erstattet på idiotforsikring.

Kan tenke meg at dette er standard trykk på kvitteringer. Uansett har du vel neppe betalt så veldig mye for produktet, så hva får du igjen ved eventuelt «åpent kjøp»?