Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 996
Jadda. Har vært "snill pike" og levert urinprøver to dager i uken siden februar.

I dag, for andre gang siden feb, måtte jeg jukse. Jeg brukte min bror sitt piss. Og nå kommer noiaen, tester de hvilket kjønn urinen kommer fra?
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Korte svaret er nok nei, uten at jeg skal vite det sikkert.
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av AliceWonderland Vis innlegg
Jadda. Har vært "snill pike" og levert urinprøver to dager i uken siden februar.

I dag, for andre gang siden feb, måtte jeg jukse. Jeg brukte min bror sitt piss. Og nå kommer noiaen, tester de hvilket kjønn urinen kommer fra?
Vis hele sitatet...
En del av FÜRST laboratorium sitt opptakskrav er at man skal klare å lukte forskjellen på jentepiss og guttepiss. Tror du sitter rimelig heftig i saksen her, gitt. Du kan lett forvente at Bjarte på 200 kilo, ikledd opprørsuniform fra det lokale politikammeret sparker inn døra de neste 48 timene.
Mener de kan måle hormoner som hcg i urin, hcg brukes av jenter som liter med å bli gravide (tror jeg) fordi de ikke har nok av det hormonet (tror jeg igjen)
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Mener de kan måle hormoner som hcg i urin, hcg brukes av jenter som liter med å bli gravide (tror jeg) fordi de ikke har nok av det hormonet (tror jeg igjen)
Vis hele sitatet...
?? Hcg er et hormon jenter produserer når de er gravid. Ikke noe man tar for å bli gravid.
Sitat av Mia123 Vis innlegg
?? Hcg er et hormon jenter produserer når de er gravid. Ikke noe man tar for å bli gravid.
Vis hele sitatet...
Som sagt mulig jeg tar feil, vet hcg brukes i bolermiljøet for å få fart på egenproduksjon.
Men når du sier det så tester man om man har fått ekte hcg ved å ta en graviditetstest.
sorry
De tester ikke kjønn. Vet av egen erfaring, og venners erfaringer