Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1655
Jeg har blitt putta av og på antidepressiva i to år, og ble nettop putta på nye. Har selvfølgelig blitt frarådet å drikke på disse, men er ikke så lett å unngå hehe. I helga var første gang jeg drakk sprit på disse og endte opp med å ligge med noen på festen til tross for at jeg har type. Dette går imot alle mine moraler og forstår ikke helt valget mitt. Jeg opplever at jeg blir en helt annen person når jeg drikker på antidepressiva. Har noen noe kunnskap/erfaring med dette?
New generation
colakork's Avatar
All woman are like that neida sygt skibt!! Håper du og typen får dere igjennom denne harde perioden.
Sist endret av colakork; 3. mars 2021 kl. 17:06.
Gjerne en grunn til at man ikke skal drikke alkohol med slike piller...

Og siden dette er noe du opplever ofte, så bør du vel kanskje slutte enten med antideppen eller alkoholen før du ødelegger alt for deg selv.
Aldri hatt den erfaringa med anti dep piller jeg iallfall. Ikke merka forskjell i heletatt når jeg drakk alkohol.
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sorry du kan ikke skylde på medisinene for at du brøt all moral.

På tide å stå for hva du har gjort og fortelle typen uten å gå i offerposisjon og skylde på medisinene og på tide å slutte å oppføre deg som en fjortiss å trosse legens råd.
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har brukt forskjellige antidep selv mens jeg har drukket men aldri gjort noe jeg ikke kan stå for. Tror ikke du kan skylde på pillene akkurat
Anonym bruker
"Identisk Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg gikk på cipralex ( en type antidip medesiner) for mange år siden og i en del år, og jente om det har noe å si!

Den perioden jeg gikk på det fikk jeg hvertfal ingen lyst til å drikke, og et par øl ga meg ikke noe kikk som det ellers gjør nå.

Opplevde noen ganger at jeg ble virkelig fjern og ut av meg, overfølsom og på gråten av det minste hvis jeg drakk mye.
Jeg mista aldri kontrollen, men alle er forskjellige, som erfaring, drikk aldri mye.

Kjipt at du har mistet så kontroll... Drikke sprit kan uansett få hvem som helst til å gjøre dumme ting, så hold deg unna
Sitat av colakork Vis innlegg
All woman are like that neida sygt skibt!! Håper du og typen får dere igjennom denne harde perioden.
Vis hele sitatet...
Blir for domt å påstå når dette gjelder begge kjønn. Svar nå i det minste saklig.

Dersom du ser at dette er/blir et problem så er det kanskje greit å frastå alkohol helt. Håper det ordner seg.
Sist endret av makkamysen; 3. mars 2021 kl. 23:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har selvfølgelig snakket med typen om dette og tar fult ansvar for handlingene mine, men har opplevd rar oppførsel på meds og alkohol før og også sett det på diverse venner. Lurte bare på om noen hadde egne erfaringer, siden jeg finner ikke mye på nett.
Jeg drakk like mye som før i periodene mine på antidepp, men merket ikke noe særlig forskjell på fylla med og uten.
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av colakork Vis innlegg
All woman are like that neida sygt skibt!! Håper du og typen får dere igjennom denne harde perioden.
Vis hele sitatet...
Så, så.. Gå til en psykolog om du har så lite tillitt til damer istedet for å spre misogynisme
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av gsmovesilent Vis innlegg
Har selvfølgelig snakket med typen om dette og tar fult ansvar for handlingene mine, men har opplevd rar oppførsel på meds og alkohol før og også sett det på diverse venner. Lurte bare på om noen hadde egne erfaringer, siden jeg finner ikke mye på nett.
Vis hele sitatet...
Ja på epileptika medisiner og benzo kan man få det. Ikke på antidep