Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1436
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hatt en liten sak.



Ble funnet noe som tilhørte noen andre i min bolig. Jeg ble siktet for overnevnte. Vi forsøkte få i stand avhør så vedkommende kunne si det var hans, men ble aldri tatt imot.



Så fikk jeg telefon at denne siktelsen var frafalt.



Når jeg dog nå får tiltalen er den lagt på igjen. Hvordan skjer noe slikt? Hvorfor frafalle siktelsen om de skal legge den på tiltalen igjen? Er det lov?

Anonymous poster hash: 66355...ef
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Usikker på om jeg skjønner hva du mener, du er altså tiltalt for noe annet i tillegg, og når du mottok denne tiltalen så var altså det andre (Som tilhørte en annen) likevel lagt på i tiltalen sammen med det andre?
Trenger ikke å være noe problem dette.
Ring aktoratet og si akkurat dette, at dere prøvde å kontakte politiet for å få til avhør slik at det ble avklart hvem som eide hva. Ellers fører du bare vedkommende som vitne i retten og slik at han der får innrømme at det er hans.
Ren gjetting: Kompisen din sa det kunne tilhøre han.
Han trakk så tilståelsen.

Gjenstanden ble funnet i din bolig, så da sikter de deg på nytt for å få flere rettigheter, som ransaking.
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nye beviser eller indikasjoner mot deg