Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 3222
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hey, ligger her å vrir meg i senga etter en lang og fin trip, har tatt 300-+ ug og har holdt på siden 2 på dagen. Har spist litt xanax siden jeg leste at det hjalp mot søvn..

Burde jeg bare døgne eller fortsette å sove? Burde jeg spise mer xanax? 2mg pr (Tåler mye benzo/høy toleranse)

Hvor lang tid etter en trip er det normalt og sove på? Har egentlig en ganske normal døgnrytme.
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når jeg har tatt syre i 19-20 tida så får jeg sove i 07 tida så det er ikke urealistisk å forvente at du sovner snart. Jeg hadde lagt meg i senga i mørkt rom og lukket øynene til en fall asleep fast audio på YouTube
Er i samme bås som deg, kompis. Tok ~150 for tolv timer siden..
Bare å legge seg i sengen og titte på tubern til man sovner
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan du ikke ligge og tenke, da, eller eventuelt høre på musikk, og la de finere båndene tvinnes mens du vender tilbake, hodet roer seg og du faller i søvn?

Hvorfor kjøre på med et hyperaktivt youtube-kjør eller stumpe deg selv med xanax?

Jeg skjønner det for så vidt, det kan være en vag smerte på slutten der, men man behøver ikke å krasjlande i idiot-verden heller, etter en sånn opplevelse. Den - båsen - venter på deg.
Spør lege eller bekjente etter seroquel å sove på. Er medisin du får slengt etter deg, med meget god effekt til å sove på. Slår deg ut om du er på speed, trip osv.
R.i.p 23.04.2021
12 til 15 timer etter inntak burte du greie å få deg lit søvn
Husk at en ikke uvanlig bivirkning av LSD kan være noe søvnproblemer i en-to uker etterpå trippen. Dette er altså i tillegg til at man kan glemme å sove før et halvt døgn etter en tok syra. Synes dette er ganske uproporsjonalt med opplevelsen, men det er jo greit å være klar over, søvnvansker i blant tar jeg selv med fatning, it`s not dying, men noen kan f.eks. ha en jobb der det blir mer problematisk.
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
12 timer etter inntak
Anonym bruker
"Varsom Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Minst 12 timer. Tok LSD rett før jul for første gang på nesten 10 år. Da jeg passerte time 12 var jeg fortsatt trippa, dog en del svakere. La meg rundt time 14-15 og sovnet greit da.

Hva er det lengste man egentlig kan være trippa hvis man ikke redoserer underveis?
Sitat av [protus] Vis innlegg
Husk at en ikke uvanlig bivirkning av LSD kan være noe søvnproblemer i en-to uker etterpå trippen.
Vis hele sitatet...
Kilde?

Ikke at dette ikke høres plausibelt ut, serotoninergisk osv, men det er første gang jeg har hører om det.
Sist endret av Bær; 3. februar 2021 kl. 22:32.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Får du ikke sove så stå opp og vent. Bedre å døgne enn å ligge å vri seg i senga.
Har du tatt en xanax så er ventetiden kanskje ikke så ille, ta den tiden det tar så plutselig faller du i søvn. Jeg setter alltid av dagen derpå tilfelle jeg ikke får sove uansett om det er lsd eller speed.
Jeg tok lsd en gang og sovna før den sparket ordentlig, bare det å sove FØLTES merkelig. Og når jeg våkna til merket jeg ikke stort, men etter 10 min omtrent så var jeg på enda. Det var sinnsyk rart
Sitat av 420master Vis innlegg
Jeg tok lsd en gang og sovna før den sparket ordentlig, bare det å sove FØLTES merkelig. Og når jeg våkna til merket jeg ikke stort, men etter 10 min omtrent så var jeg på enda. Det var sinnsyk rart
Vis hele sitatet...
Det høres ut som noe som må testes
Foretrekker å ta lsd klokken 14:00. Rundt klokken 16-18:30 så ligger jeg i senga og holder fast i puta. Etter det føler jeg for å rydde, gå turer eller være med venner. Får som regel ikke sove før 4-5 igjen, og da bruker jeg pils til drahjelp!
Sitat av pikkoras Vis innlegg
Det høres ut som noe som må testes
Vis hele sitatet...
Var... rimelig sprøtt ja. Jeg veit ikke helt, men følte meg halvveis våken kanskje noe i retning av lucid dreaming? Man kaster jo så klart bort en times tid da
12 timers tid ca ;P Give or take a couple. Hvertfall så lang tid det tar før jeg er klar for å legge hue på puta å skli inn i drømmeland etter en ordentlig tur.
Protip: Stå opp tidlig på morgenen, spis frokost og sett i gang. Da får du sovne innenfoe rimelighetens grenser til kvelden��