Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2601
Det uendelige dilemmaet man aldri finner svar på.

Skal man selge unna litt fortjeneste nå på toppene eller bare la det ligge trygt på HW wallet i flere år frem i tid ?

Hva gjør folket nå i disse nye ATH tider?
Aldri dumt å ta fortjeneste, veldig lett å bli grådig som mange ble i 2017/2018 bullrunnet.

Umulig å spå hva som er top eller bunn før det skjer.
Jeg tror at årene som kommer vil gi nye ATH's, har selv solgt en del Ethereum og Bitcoin siste tiden men ikke alt.
For min del selger jeg litt, men skal sies at det er jo litt kjipt å se at en har 'tapt' en sydentur på det som ble solgt siden i sommer sammenlignet med nå.
Det spørs jo helt hvor mye du har bundet opp i investeringen, hvor mye du har i avkastning, og hvor mye du er villig til å tape.
Om du har vært med på det siste bull-runnet som har vært siden vår/sommeren/høsten så kan du jo fort cashe ut den initiale investeringen og bare sitte igjen med fortjeneste bundet opp i coins og holde til du vil bruke dem på noe; da kan du jo ikke tape.