Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1240
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
God kveld! Nå har det seg sånn at jeg traff godformen med alkohol, men er nå tom og har lyst til å fortsette kvelden men har ikke meir alkohol igjen , har dog ca0,5g flein i fryseren, så leker litt med tanken om å koke litt te, men har ikke prøvd flein før og lurer litt på hvordan formen blir sånn ca med å ta flein nå?

Etter det jeg har lest, er 0,5g litt lite men er det mulig å fortsette å seile på "good feelingen"?
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Stikk til butikken og kjøp lettøl som er 2,5%
Jeg syntes 0,5 med flein er en kjempefint alternativ til en 4-6 øl��kjør på
Hvis du ikke har prøvd flein før så er det en dårlig fylle ide å kjøre på med en halv dose nå
Stikk heller ut å få tak i no mer øl
Sist endret av Gloss; 6. desember 2019 kl. 22:37.
Anonym bruker
"Bitter Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Føler mer meg nesten som den" rike kongen nå" har 7 brett iskalde kvalitetsterkøl av mange slag i kjøleskapet en ting du må huske er å alltid ha nok på lager av øl, vin og sprit. man vet aldri når man trenger det nå har du lært å kjøper deg opp et lager så du har nok
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tror du kommer til å kose deg gløgg ihjel med 0,5 flein, det er ikke en stor dose. Men du vil absolutt kjenne fleinsoppen. Gjør det litt koselig rundt deg�� Hvis du er sikker på din egen psyke, og mentalitet, så kjør på! Kos deg!
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har prøvd lsd en gang før, selv om jeg er ny i den psykedeliske verden så er det heller ikke helt ukjent

Har akkurat trekt soppen i ca 15 min med 3 teposer med noe som ligner på en skogsbærblanding. Drakk opp. Spiste forsåvidt opp soppen også

Musikken det går i er type euforisk hardstyle. da er det bare å lene seg tilbake å vente
Si gjerne ifra hvordan det går. Du kommer nok til å ha en mild og fin opplevelse
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kommer til å kose deg! Ikke forvent så mye, annet enn en fin form��
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ca 30 etter inntak

Akkurat nå ligner det veldig på oppturen på mdma,veldig lett i kroppen. Detaljer er sylskarpe og glemte litt hva jeg skulle si akkurat der har et Diskolys som fange interessen. Kjenne at peak ikke er nådd. Gleder meg til resten. Hver gang jeg ser på mobilen og bort på lyset, er det som å oppdage det på nytt.

Blir sikkert litt rotete men la gå.

Var forresten på qlimax i år, ser på settene der fra og tenker hvor sykt det hadde vært å tatt sopp under konserten
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Klam i hendene og en varm fønvind stryker gjennom fingrene når jeg beveger de. So far so awsome
https://youtu.be/7TML_MTQdg4?t=1876 Dette er min favorittsang å høre på når jeg tripper Kos deg