Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 907
Anonym bruker
"Ergerlig Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok elvanse i overigår 100mg også 100mg til senere på dagen. Har fortsatt klinkekuleøyne å satan allr legger merke til det, hvorfor er det sånn her fortsattkan de ikke gå tilbake til normal for faen :0

Enda verre når faren din legger merke til det, men IKKE SIER DET TIL DEG. sånn han er helt stille resten av dagen. Hva faen planlegger han? Skål
Stor dose og det varer lenge. Søvnmangel/utmattethet og sult gir meg store pupiller.

Da jeg var ung og dum brukte jeg Subutex for å gjøre dem normale.
Mindre suspekt med litt mindre enn for store!
Anonym bruker
"Ergerlig Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Stor dose og det varer lenge. Søvnmangel/utmattethet og sult gir meg store pupiller.

Da jeg var ung og dum brukte jeg Subutex for å gjøre dem normale.
Mindre suspekt med litt mindre enn for store!
Vis hele sitatet...
Jasså skal kanskje få i meg litt mat og sove, vis det blir en neste gang med elvanse.

Et til problem er at i etterkanten har jeg fått psykose lignende sympomer? Kjedelig at det er biller, lyder og folk og mye rart (skummelt)over alt. Vil vel egt si halliser og alt mulig. så vil si jeg bare er paranoid som faen. Men er det noe sjangse for å havne i psykose dagene etterpå hmmmmm tror det ble litt store doser denne gangen eller kanskje siste gang

PLUSS at huset er «hjemsøkt» så gir meg minst 3 hjerteinfarkt
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jasså skal kanskje få i meg litt mat og sove, vis det blir en neste gang med elvanse.

Et til problem er at i etterkanten har jeg fått psykose lignende sympomer? Kjedelig at det er biller, lyder og folk og mye rart (skummelt)over alt. Vil vel egt si halliser og alt mulig. så vil si jeg bare er paranoid som faen. Men er det noe sjangse for å havne i psykose dagene etterpå hmmmmm tror det ble litt store doser denne gangen eller kanskje siste gang

PLUSS at huset er «hjemsøkt» så gir meg minst 3 hjerteinfarkt
Vis hele sitatet...
Få deg en god natts søvn og masse mat. Hvis det ikke hjelper så ber du om hjelp fra legevakt asap.

Store pupiller er generelt tegn på ”adrenerg” reaksjon, altså at du er stresset/nervøs/på vakt. Store pupiller kan være et utrykk for hodet ditt er i alarmberedskap eller feks manisk.
Sist endret av skrpappa; 12. august 2022 kl. 00:44.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jasså skal kanskje få i meg litt mat og sove, vis det blir en neste gang med elvanse.

Et til problem er at i etterkanten har jeg fått psykose lignende sympomer? Kjedelig at det er biller, lyder og folk og mye rart (skummelt)over alt. Vil vel egt si halliser og alt mulig. så vil si jeg bare er paranoid som faen. Men er det noe sjangse for å havne i psykose dagene etterpå hmmmmm tror det ble litt store doser denne gangen eller kanskje siste gang

PLUSS at huset er «hjemsøkt» så gir meg minst 3 hjerteinfarkt
Vis hele sitatet...
Ikke driv å stress deg opp unødig nå.
Legg deg ned i sengen, lukk øynene, hvil deg.