Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1864
Til 17.mai tenkte jeg at jeg skulle fyre opp en diger joint eller 2 sammen med noen kompiser. Men så har jeg et lite problem jeg blir så jævlig sulten når jeg røyker!
Derfor tenkte jeg at jeg kunne kombinere det med en god eca blanding(effedrin,koffein og asperin). Da burde jeg ikke bli noe særlig sulten i teorien. Men eca blandingen øker jo kroppsvarmen skikkelig og jeg pleier å bli ganske tørst når jeg har røyka.
Er det stor fare for å bli dehydrert`???
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Haha....hvorfor er det et problem at du blir sulten da?. Og ja...det er stor fare for å bli dehydrert.
vell, jeg ville heller ambefale deg å ta med deg litt mat, kanskje smøre en matpakke med 4-5 brødskiver med gulost(eller nugatti hvis du liker det) isteden for å satse på sentralstimulerende
eller bare finne no mat, uansett,

Poenget med at du blir sulten er jo at kroppen trenger mat, så uansett om du har heve i deg sentralstimulerende så gjør det ikke kroppen mindre sulten, du bare tror du ikke er sulten. Derfor ville jeg droppa asperinen og efedrinen og heller kun røyka hasj
Forresten, er det snakk om på 17. mai eller natt til 17. mai?
for cryin out loud, hvorfor ikke unne seg litt mat på 17. mai?
Mat er billigere.
matkicket er jo en del av rusen spør du meg
nidar favoritter <- ingenting får en til å føle seg så hjemme når man er borte

(det er faktisk det de sier på reklamen)
PASTA POWER!!!!
magstr's Avatar
Jeg vil i grunnen anbefale deg å ikke røre narkotiske stoffer... Du blir avhengig, så dør du
Dead Man Walking
Thysanoptera's Avatar
magstr: looool!
Opprinnelig postet av jyppling
Til 17.mai tenkte jeg at jeg skulle fyre opp en diger joint eller 2 sammen med noen kompiser. Men så har jeg et lite problem jeg blir så jævlig sulten når jeg røyker!
Derfor tenkte jeg at jeg kunne kombinere det med en god eca blanding(effedrin,koffein og asperin). Da burde jeg ikke bli noe særlig sulten i teorien. Men eca blandingen øker jo kroppsvarmen skikkelig og jeg pleier å bli ganske tørst når jeg har røyka.
Er det stor fare for å bli dehydrert`???
Vis hele sitatet...
Nei, ser ikke på dette som en veldig farlig kombinasjon.
Hvis du ikke lider av hjerteklappninger av efedrine eller cannabis, ser jeg ikke noe problem med dette.

Selv skjønner jeg ikke helt poenget med dette, men drikk normale mengder med, vann, brus eller hva du enn føler for, så skal det ikke være noe større problem.

Stor fare for dehydrering er mitt svar: nei, ikke mer enn ved normalt inntak av efedrine og kaffe.

Btw, hvorfor Asperin? Behøver du blodfortynnende middel, eller får du vondt i hue av og røyke?
Største faren er vel overhydrering, altså du tror du blir dehydrert og drikker for mye vann og ender opp med for lite salter i kroppen. DET er farli' det!

Drikke sportsdrikker er bra (men ikke for mye av de heller).
Trådstarter
13 0
Opprinnelig postet av DarkStaar
magstr: looool!
Vis hele sitatet...
asperinen er et must for å få eca stacken til å fungere.
Siden jeg har dette hjemme så tenkte at jeg kunne ta dette røyke litt og ta en tur til byen uten å bruke opp alle pengene mine på pølser og is...
Denne dukket netopp opp på Erowid:
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=18342
Trådstarter
13 0
ja ja... jeg testa effedrinen(eca stack) med røyking igår...Det som skjedde avr at jeg ble temmelig fjern ble faktisk mere sulten enn det jeg pleier å bli og ikke minst fikk en jævla hode pine!
Jeg lagde en fin blanding med hode pine pille og gerimax og hode pinen gikk over. Men jeg har fortsatt sinnsykt vondt i hode...
Ikke å annbefale altså!
Jeg skjønner meg seriøst ikke på deg.
Håper du har lært noe nå