Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1370
Jeg trenger et emailprogram til win98 som takler hotmailaddresser... outlook er fucka, dessuten bruker mamma det... så det funker ikke.

noen ideer?

mm
tror foxmail skal virke...
det finnes ikke noe program som du kan bruke hotmail med. betingelsen er at serveren benytter seg av pop3 og smtp og det gjør ikke hotmail.
Originally posted by frittjaaff:
det finnes ikke noe program som du kan bruke hotmail med. betingelsen er at serveren benytter seg av pop3 og smtp og det gjør ikke hotmail.
Vis hele sitatet...
Hmm.. Har lagt inn en hotmail adresse i Outlook Express før.. Men kanskje det er noe spesielt med Outlook. Begge er jo MS

-Sharken

------------------
Westside till I die
meitemark's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
i outlook spretter det automatisk opp httpadressen til der jeg kan hente mailen.
hvis noen kunne finne den, så kunne jeg sjekke om det funka..

mm
og ja, til de jeg hadde diskusjonen med før..
IRC er KJEDELIG!!!!!
Eneste progget du kan sjekke hotmail med (bortsett fra hotmail) er Outlook Express, og akkurat den funksjonen er i beta-status. Står klart og tydelig et sted i hjelpefilen (i 5.0 hvertfall)