Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2627
Anonym bruker
"Definert Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sannsynligheten for å bli tatt er vel ekstremt lav hvis jeg fyller innsiden med tjall?

Jeg blir stoppet uansett av hunder, fordi jeg er stoner.

Tror lett jeg kunne fylt kroppen med ett par 3 kilo, kan holde meg i dagevis om jeg må

Eller hvor mange kilo klarer smuglere å fylle kroppen med? (Hvis man spiser på kapsler med hasj jevnt i 3-4 dager)
Anonym bruker
"Definert Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er også en ung og velstelt mann med rent rulleblad og en helgetur med danskebåten for å feste er jo veldig troverdig for en ung mann.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tror lett jeg kunne fylt kroppen med ett par 3 kilo, kan holde meg i dagevis om jeg må

Eller hvor mange kilo klarer smuglere å fylle kroppen med? (Hvis man spiser på kapsler med hasj jevnt i 3-4 dager)
Vis hele sitatet...
Det viktigste her er hvordan det er pakket og håndtert før det dyttes inn i deg.
Klarer man å pakke uten å etterlate spor utenpå plasten eller annet den er pakket i og deretter får den opp i rassen din uten å infisere
deg med luktpartikler så bør det kunne gå.
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har tatt Danskebåten/Kiel et par ganger iløpet av det siste 5 årene, og det er seriøst alltid hunder. Siste stedet jeg ville tatt med drugs er på danskebåten.
Var på danskebåten for 3 uker siden. Var ikke en kjeft av toller eller snut å se. Så nei, det er ikke ALLTID hunder.


Husk at om du svelger kan du ikke spise eller drikke noe med egg i magen.
Jeg tenker at risikoen du utsetter deg for mtp feks tarmslyng/ileus hvor du blir avslørt på operasjonsbordet- neppe kan være verdt noen plater med røykings. Husk at lukten kan forplante seg andre veien også, ingen som kjøper rev som lukter avføring.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg blir stoppet uansett av hunder, fordi jeg er stoner.
Vis hele sitatet...
Hvis du blir først blir stoppet fordi hundene reagerer på deg, så sjekker de garantert tarmene dine også.
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trur ikke du får så mye i deg,såg en dokumentar om dette å da var det kun ett fåtall som greide å få med seg 2kg å første gangs smuglere greide så vidt 1kg
Anonym bruker
"Overrasket Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spis det heller enn å pøse det opp i rævhålet.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sannsynligheten for å bli tatt er vel ekstremt lav hvis jeg fyller innsiden med tjall?

Jeg blir stoppet uansett av hunder, fordi jeg er stoner.

Tror lett jeg kunne fylt kroppen med ett par 3 kilo, kan holde meg i dagevis om jeg må

Eller hvor mange kilo klarer smuglere å fylle kroppen med? (Hvis man spiser på kapsler med hasj jevnt i 3-4 dager)
Vis hele sitatet...
Du får ikke i deg 3kg. Magesekken rommer i utgangspunktet ca 0,5L. i.e 0,5kg ideelt sett. Skal du pakke hasjen i ampuller vil en stor del av vekten/volumet gå til innpakning i tillegg.

Kan godt hende at proffer klarer opp mot 1kg men da er du virkelig stappet gjennom hele tarmen vil jeg tro, en prosess som sikkert tar flere dager.

Du bør også vite hva du driver med ettersom magesyren er designet for å trenge gjennom og oppløse det meste som er. Du kan selv se for deg hvordan det blir hvis 1kg hasj går i oppløsning og tas opp i kroppen.
Sist endret av Cheese; 12. august 2022 kl. 10:05.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Cheese Vis innlegg
Du får ikke i deg 3kg.
Vis hele sitatet...
En six-pack med øl (0,5) + En pizza av 500g før han begynte å drikke og en 0,5 Cola = 4kg

Så pisser han ut 1,5 kg = 2,5kg i magen
Sist endret av vindaloo; 12. august 2022 kl. 11:58.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
En six-pack med øl (0,5) + En pizza av 500g før han begynte å drikke og en 0,5 Cola = 4kg

Så pisser han ut 1,5 kg = 2,5kg i magen
Vis hele sitatet...
Massetetthet spiller inn. Klarer du 3kg bomull i magen?
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Lassis23 Vis innlegg
Massetetthet spiller inn. Klarer du 3kg bomull i magen?
Vis hele sitatet...
Nei det kan jeg ikke tenke meg, men jeg har klart neste en kilo ribbe.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
hvis jeg fyller innsiden med tjall?
Vis hele sitatet...
Jeg trodde egentlig ikke folk smuglet hasj på den måten i det hele tatt pga. volum og fortjeneste.
Er ikke dette mest vanlig for heroin eller kanskje cola?
Ble stoppet fra danskebåten sammen med en kompis i '94.Vi ble geleidet til tollstasjonen og fikk ikke dra før vi hadde gjort fra oss litt på den litt spesielle dassen der.Min kompis sleit jævlig før han klarte å få ut noe.Vi hadde ikke svelget eller dyttet noe bak,men de truet med å sende oss til undersøkelse på sykehus.Heldigvis fikk vi gå slik at vi rakk flyet hjem.Vi hadde vært på en firedagers kule,så det var ikke rart vi ble tauet inn.Muligens tok de oss inn for å ha noe å gjøre den dagen.Ville ikke tatt sjansen på å smugle noe,men mulig tollen opererer på en helt annen måte i dag.