Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1744
BRAND ∞ STRONG
Er det noen som ser og kan anbefale denne?


IMDB: The Man Who Fell to Earth
Du ser jo hva filmen har fått i samlet score, som er 6,7.

Hvordan tolke ratinga på imdb er noe man lærer seg selv etterhvert, og hvor man har sine grenser for hva som er bra, men to ting er iallefall sikkert, 10 er best og 0 er dårligst.

Som regel er jeg skeptisk til filmer under 7, liker jeg sjangeren kan jeg godt prøve og se filmen.

Alt over 8 er som regel bra! finner svært svært sjelden en dårlig film med over 8 da er det som regel meg selv det er noe galt med..

Di beste filmene jeg har sett ligger på godt over 8, som feks Django, Lock stock, interstellar etc, etc..

Har også syntes filmer med ca 6.5 har vert bra di også, kanskje ikke helt på topp men feks der sjangeren har vert midt i blinken har det funka bra!
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
Du ser jo hva filmen har fått i samlet score, som er 6,7.

Hvordan tolke ratinga på imdb er noe man lærer seg selv etterhvert, og hvor man har sine grenser for hva som er bra, men to ting er iallefall sikkert, 10 er best og 0 er dårligst.

Som regel er jeg skeptisk til filmer under 7, liker jeg sjangeren kan jeg godt prøve og se filmen.

Alt over 8 er som regel bra! finner svært svært sjelden en dårlig film med over 8 da er det som regel meg selv det er noe galt med..

Di beste filmene jeg har sett ligger på godt over 8, som feks Django, Lock stock, interstellar etc, etc..

Har også syntes filmer med ca 6.5 har vert bra di også, kanskje ikke helt på topp men feks der sjangeren har vert midt i blinken har det funka bra!
Vis hele sitatet...
Takk for utfyllende og ubrukelig svar!
Hva med å sette på første episode og vurdere etterpå? Merker ganske fort om det er en interessant serie eller ikke.

Du kan også ta en titt på rottentomato og se hva tilbakemeldingene er der.

https://www.rottentomatoes.com/tv/th...l_to_earth/s01
BRAND ∞ STRONG
Trådstarter
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
Du ser jo hva filmen har fått i samlet score, som er 6,7.

Hvordan tolke ratinga på imdb er noe man lærer seg selv etterhvert, og hvor man har sine grenser for hva som er bra, men to ting er iallefall sikkert, 10 er best og 0 er dårligst.

Som regel er jeg skeptisk til filmer under 7, liker jeg sjangeren kan jeg godt prøve og se filmen.

Alt over 8 er som regel bra! finner svært svært sjelden en dårlig film med over 8 da er det som regel meg selv det er noe galt med..

Di beste filmene jeg har sett ligger på godt over 8, som feks Django, Lock stock, interstellar etc, etc..

Har også syntes filmer med ca 6.5 har vert bra di også, kanskje ikke helt på topp men feks der sjangeren har vert midt i blinken har det funka bra!
Vis hele sitatet...
Hvilken film prater du om?
Det er sluppet 7 episoder til av denne serien, 2 av de med score over 8. Er for øvrig godt kjent med IMDB score.

Syns det har vært litt hyggelig de gangene kategorien TV-Serier blir brukt her. Det er ikke så ofte.
Men når til og med administratoren på forumet syns innlegget ditt var KP verdig så snakker dere kanskje om samme film?