Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 3386
Hei, jeg har alle mine kryptovalutaer inne på Binance.

Jeg ønsker å få litt innspill til hva som er den "beste" og "billigste" måten å trade krypto på?


Jeg for min del har med årene mistet litt troen på at vi kan tjene noe stort på dette her, derfor ønsker jeg å begynne muligheten til å trade litt oftere slik at jeg til slutt kan kjøpe meg ut og allikevel ende på 0 / komme i pluss.

f.eks i skrivende stund, så ligger ADA på 1.27 dollar, som gjør at hvis jeg selger meg ut nå, så kommer jeg på plusssiden.

Jeg leker med tanken om å selge dette nå, også kjøpe igjen når det er på bunn.


Det ene tipset jeg har fått er at jeg burde "exchange" det over til USDT(us dollar), og deretter exchange igjen når ADA går lavt.

Hva sier dere til dette?
Du kan bruke Trade ADA/USDC (USDC er lovlig regulert kryptodollar)

Hodl USDC, kjøp ADA når du vil

Om du bruker en non-custodial wallet. f.eks. Exodus. (https://www.exodus.com/) så kan du ha all krypto i den. Du kan også få renter på ADA.

Om du leter etter "raskere" gains, selg deg ut av platformer og kjøp deg inn i fintech og DeFi

Platformer, spesielt ADA har en slow and steady approach til markedet, så det vil ta litt tid før du merker noen ekstreme bevegelser

Lykke til

Trådstarter
Takker så mye for svar!