Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1451
Jeg har nylig hørt noe om en maskin som visstnok skal fordampe hasjen så den blir som en røkelse i rommet.
dvs man kan sitte og puste i et rom og bli skev!

Kan noen bekrefte ryktene, maby legge ut en link?

Takk på forhånd!
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Det heter vaporizer. Det den gjør et at den varmer opp hasjen slik at THC-en slippes ut og du blir høy uten tobakksrøyk. Vet ikke hvor du kan få kjøpt en slik, du kan visst lage de selv og.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Søker man på forumet så finner man guide til å lage varporizer, http://www.overgrow.com/edge/showthread/t-196827.html. De skikkelig effektive varporizerene koster flere tusen kroner, men jeg har sett en som minner veldig om vanlig hjemmelaget av lyspære til 200kr.
Jeg og xaff mekket en vaporizer, den ble ganske tøff, men vi har ikke prøvd den med noe annet en tobakk foreløpig.

http://home.no.net/xaffx/vapo.jpg
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Opprinnelig postet av GuLDaN3L
Jeg har nylig hørt noe om en maskin som visstnok skal fordampe hasjen så den blir som en røkelse i rommet.
dvs man kan sitte og puste i et rom og bli skev!
Vis hele sitatet...
Høres ikke ut som en vaporizer dette her. Vaporizer fungerer ikke som røkelse. Jeg vet ikke ka dette er for noe, men det høres veldig løyent ut, man ville ha mistet enormt mye shit.
Trådstarter
Schizoma hadde rett og ja trur nok det hadde blitt waste, men får prøve ut og mekke lyspære greia da..
fordamper den thcen eller kommer det røyk liksom?
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
Den som xaff og Lee laget skal funke veldig bra. Skal være rimelig luktfri også etter hva jeg har hørt. Hvis man ikke har en helt klar lyspære må man vaske det hvite belegget ut med salt, og skylle godt til den er HELT blank. Tror de går i stykker etter ca 10 gangers bruk.
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Det kommer røyk, men all røyken blir innelukket i lyspæren, derfor går ingenting til spille. Og det blir mindre lukt i rommet og. Jeg vil anbefale å røyke hasjen rein, med tobakk ble det litt "ekkelt" syntes jeg.
Opprinnelig postet av GuLDaN3L
Schizoma hadde rett og ja trur nok det hadde blitt waste, men får prøve ut og mekke lyspære greia da..
fordamper den thcen eller kommer det røyk liksom?
Vis hele sitatet...
har laget en versjon av den xaff og de mekka, det du gjør er omtrent det samme som å varme på hasjen til den brenner.. men vær forberedt, om dere ikke har smakt det rent. det er tobakken du smaker når du røyker med tobakk. det smaker jævlig sterkt, men du blir jævlig fjern
▼ ... over en uke senere ... ▼
synes ikke det smakte noe i det hele tatt.
Måtte se på pæra at det faktisk kom noe inn i meg.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Umm, dette er vel ikke HELT hva guld. spurte etter er det? Røyken vil jo ikke komme ut i rommet. Eller?
uansett,tviler på at ting som Guld snakker om kan være noe særlig effektiv.
Joda,man kan jo røykfylle et rom og bare sitte der og bli stein,men da vil du nok måtte bruke 50 ganger så mye cannabis for samme effekt som du ville fått med,la oss si,bøtta
hvorfor ikke bare røyke på samme måte som før, bare å stenge alle luftveier. man kan bli jævlig romskev av å sitte i ett rom fyllt med hasjrøyk. vil man ha den store effekten, slå opp ett telt, roskildeturene har bevist effekten
▼ ... noen uker senere ... ▼
Opprinnelig postet av GuLDaN3L
Jeg har nylig hørt noe om en maskin som visstnok skal fordampe hasjen så den blir som en røkelse i rommet.
dvs man kan sitte og puste i et rom og bli skev!

Kan noen bekrefte ryktene, maby legge ut en link?

Takk på forhånd!
Vis hele sitatet...
kom over dette på http://homefree.freewave.no/~s133117..._cannabis.html

Cannabisplanten (Cannabis indica, Cannabis sativa) er en ettårig plante som idag vokser over store deler av kloden. Det opprinnelige vekstområdet for planten var sannsynligvis Sentral-Asia, et område som var tilholdssted for en rekke ariske stammer, slik som skyterne. Den greske historikeren Herodot beskrev i det femte århundret f.v.t. hvordan skyterne inhalerte cannabis i sine begravelsesritualer. Deler av planten ble kastet på varme steiner inne i et telt, og teltet ble fylt av røyk som skyterne så inhalerte.
Vis hele sitatet...
men det ville nok ikke vært gunstig før en avkriminalisering
Trådstarter
sikkert waste. men får jeg nok spenn er det aktuelt