Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1459
King of Spooning
Acidous's Avatar
Heh, bestefaren min er en morsom kar. Han fortalte meg om en måte de fikk diplom i drikking på

Tingen var den at de hadde en stor kuleformet glassting med
et rør ut av. Denne kula tok 2 liter, som de selvfølgelig fylte med øl.
Det de måtte gjøre var å drikke opp all ølen i flaske-tingen uten å ta tuten bort fra munnen.
Det var visst ganske vanskelig, for viss du begynte å svelge pulsvis(dere forstår sikker hva jeg mener) så var det bare å gi opp siden de forsatte å renne inn i munnen på deg og det kom ut på sidene og greier.

Det du måtte gjøre for å klare det var å åpne halsen og bare la alt ølet renne ned i magen

De som klarte dette fikk altså et diplom
dette kalles beer-bong min gode mann
nFF Marshall
morten's Avatar
2 liter, det var vel ikke så mye?
er det på grensen til vann forgifting?
3-4 liter som er grensen på vannforgifting.
Sjansen på overdose er rundt 4-5 liter.
(offtopic)
de med psykiske problemer drikker masse vann, ikke vet jeg hvorfor
Better than thou.
Aka. hurricane. Smooth om man har lite pils og vil bli fort full. Eller bare vil ha det fun. ;]

I syden i sommer tok vi en dykkemaske med snorkel og teipa en to-liters brusflaske på toppen, skar av bunnen og helte pilsen i mens vi holdt igjen i bunn av snorkelen. Så slapp man mens en annen blåste som faen ned i hullet. Det eide! ;D En vennine har det på film trur jeg..
Opprinnelig postet av Carlo
I syden i sommer tok vi en dykkemaske med snorkel og teipa en to-liters brusflaske på toppen, skar av bunnen og helte pilsen i mens vi holdt igjen i bunn av snorkelen. Så slapp man mens en annen blåste som faen ned i hullet. Det eide! ;D En vennine har det på film trur jeg..
Vis hele sitatet...
Haha, høres sjenialt ut. Bonger eier. På Roskilde i fjor brukte vi en litt mer 'human' mengde øl, 0.33l av gangen. Syns det var rimelig mye jeg.
Oi, hørtes liksom ikke veldig godt ut (med untak av alt ølet, da :P)


Opprinnelig postet av Phun Q
3-4 liter som er grensen på vannforgifting.
Sjansen på overdose er rundt 4-5 liter.
Vis hele sitatet...
Jeg husker dine tester med dette på irc.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
hmmm.....la oss prøve trikset med jack daniels, også ser vi hva som skjer.........
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Kalles det ikke å "trakte" øl...
bong pleier jo å være sånn med hull i flaska, og vakuum og sånn? noe alá en sån hasjpipe med to hull i en flakse og mekket i tuten...
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
En annen enkel måte å drikke øl på den måten er å gjøre noe så enkelt som å bruke sugerør. Du tar 2-3 sånne sugerør med bøy på, setter sugerørene ned i flaska og bøyer de korte endene ned med flaskehalsen. Da du skal drikke bøyer du hodet bakover så flasken står loddrett, og siden sugerørene gjør at det kommer luft inn i flasken vil innholdet renne forholdsvis raskt ned i munnen.

Har du en ølboks, legger du den på siden og slår et hull nederst på boksen, holder for dette da du tar den opp og setter den for munnen, da du begynner å drikke slipper du hullet og det vil komme luft inn i boksen så innholdet renner fortere ut.