Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1500
kanke svikte CB.. med midre Hennig Olsen gir ut en slik is da
Lurer på om man får til å lage dette hjemme.. Tror ikke man får det til med vanlig "vann-is" men fløte-is hadde kanskje gådd... Man måtte holdt alkoholprosenten ganske langt nede (f.eks rundt 5% som freaky ice har), for at det skulle fryse... Men med en så lav alkoholprosent må du spise bra mange is før du blir full, så jeg vet ikke helt om det er no vits i, i det hele tatt...

Scha
MINST 12år
tore-'s Avatar
så godt ut
En perfekt måte å starte utendørs-forspillet på! Tror jeg hadde klart meg med en, og gått over til carlsberg etterpå da
man svikter uansett ALDRI ringnes! :>
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
ringnes suger uansett, det er hansa som er godt.
Kan man ikke bare blande 33% vann, 96 og saft og fryse det?
tenkte på ,kjøp masse mr freeze, miks feks jordbærisene i hutrigmikser og la det smelte, bland i sprit, frys`?
Fikk ikke åpna den siden jeg...
menmen,
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=59836

hæhæ
Opprinnelig postet av ScoopeX
tenkte på ,kjøp masse mr freeze, miks feks jordbærisene i hutrigmikser og la det smelte, bland i sprit, frys`?
Vis hele sitatet...
Som sagt, spriten hindrer den i å fryse.
Master debater
Dekilaz's Avatar
Tydeligvis nok et påfunn rettet mot fjortizzmarkedet...
da må de ha laget noe alla hooch og fryst ned som is da, det har vell et frysepunkt på rund -2 eller? (samme som øl)
Faen ass.

Jeg vil prøve de der.

Og gjett hvem som tilfeldigvis bor i Sandnes?
Jeg vil anbefale folk å kjøpe "Frozen Margarita Mix" (tror det heter det).

Jeg kjøpte en bøtte, rundt 1 liter eller noe. Så kjøper du ei flaske med sprit, og hiver denne oppi. Nå er det bare å sette bøtta i fryseboksen i 24 timer, og vips...du har en sinnssykt digg slush, som ikke smaker sprit i det hele tatt!

Tror jeg betalte 150 spenn for bøtta, eller noe. Kjøpte den på en grønnsaksbutikk (!) utenfor OBS! i Stavanger. Litt dyrt, men absolutt værdt pengene. Det finnes visst forskjellige smaker også. Jordbær og lime så jeg ihvertfall...

Lykke til!
Nice da

Det er visst i salg i Danmark. Selges på diskoteker og pubber. Og gjett hvem som skal til Danmark til sommeren?