Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1143
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Jeg skal begynne med peth blodprøver. Jeg kan i utgangspunktet ha et moderat eller ganske lavt forbruk og likevel komme under kravet. Men jeg vil ikke risikere noe. Skal vise 6 fine prøver (6mnd) for å få tilbake førerkort. Er det noen som vet hva som er lavt nok forbruk hvis jeg ikke velger å gå for totalavhold?
Sånn jeg forstod det. Så er det veldig lite som skal til for og få høye verdier. Hvem har sakt 6mnd edruelighet? Jeg mått bare vise til lave verdier. Altså gikk i 5 uker uten alkohol.

Hadde veldig høye verdier på første test. Og lave verdier på neste test noe som var bra nok for min fastlege.
Anonym bruker
"Hylende Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kommer helt an på hva avtalen er, er avtalen totalavhold kan du ikke røre noe særlig uten å få utslag. Er det tillatt med lavt forbruk ville jeg holdt meg til 1-2 pils PR helg, og totalavhold de siste 2 ukene før prøver uansett. Halveringstiden er veldig individuell, men man regner gjerne 5-6 dagers halveringstid, selv om noen er på opp mot 10 dager.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kommer helt an på hva avtalen er, er avtalen totalavhold kan du ikke røre noe særlig uten å få utslag. Er det tillatt med lavt forbruk ville jeg holdt meg til 1-2 pils PR helg, og totalavhold de siste 2 ukene før prøver uansett. Halveringstiden er veldig individuell, men man regner gjerne 5-6 dagers halveringstid, selv om noen er på opp mot 10 dager.
Vis hele sitatet...

Jeg hadde spor enda etter 5 uker med null Inntak
Anonym bruker
"Hylende Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
5FDP: ja der ser man, med andre ord hvis avtalen er totalavhold vil det nok bli oppdaget. Er avtalen å holde seg under verdien for lavt forbruk må man holde utrolig lavt forbruk.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
5FDP: ja der ser man, med andre ord hvis avtalen er totalavhold vil det nok bli oppdaget. Er avtalen å holde seg under verdien for lavt forbruk må man holde utrolig lavt forbruk.
Vis hele sitatet...
Ja har ikke sakt noe annet. Jeg hadde holdt meg helt unna alt.

Det jeg har spurt om lenger oppe i tråden er hvem er det som har bestemt at trådstarter skal levere prøver i 6 mnd
Anonym bruker
"Hylende Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
5FDP: uttrykte meg kanskje utydelig, var bare meningen å bruke ditt svar til å slå fast / konstatere det jeg først svarte. Selv slapp jeg heldigvis unna peth med et nødskrik så jeg har ikke erfaringen, men har likevel lyktes å trappe kraftig ned på drikkingen en periode nå.