Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1124
Anonym bruker
"Kjær Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg skal koke dolcontin men har bare spise skje eller en cola boks bunn for hånden, veit ikke om jeg får nok vann (6-7ml) i en spiseskje så tenker en cola boks bunn er det mest optimale men har hørt at det ikke er helt bra, noen tips?
Anonym bruker
"Kjær Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Blei kopp i mikro'n denne gang
Gjør deg selv en tjeneste å skaff deg skikkelig utstyr om du først skal skyte.
Skje av rustfritt stål er before enn alu-boks. Bruker man stormlighter kan Det faktisk brenne hull I boksen, og jeg antar at Det trengs mindre varme enn Det for at giftige gasser fra aluminiumen slippes ut. Pluss hele boksen blir glovarm. Bruk heller skje, Men pass på, den blir også varm, og hvor enn du legger den vil Det komme svarte merker. Er sikkert ikke farlig med mikro, men litt vanskelig å kontrollere varmen. Pass I allefall på å holder skjea steril enten med en gangs antibac-wipes eller etanol utstyrsrebs fra apoteket
Anonym bruker
"Kjær Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Gjør deg selv en tjeneste å skaff deg skikkelig utstyr om du først skal skyte.
Vis hele sitatet...
Du har selfølgelig helt rett bro, hater å preppe og skyte uten det ordentlige utstyret jeg har hjemme. Forøvrig den siste smellen noensinne dette da jeg er på klinikk for å trappe ned til 0mg og fikk lurt med meg 1stk nål og 1 stk pumpe inn (sparte til kneika med mage/tarm smerter) som jeg av erfaring veit kom halveis i nedtrappinga. Nå går det smooth igjen så kun oralt inntak, håper å være av om ei drøy uke.

Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Skje av rustfritt stål er before enn alu-boks. Bruker man stormlighter kan Det faktisk brenne hull I boksen, og jeg antar at Det trengs mindre varme enn Det for at giftige gasser fra aluminiumen slippes ut. Pluss hele boksen blir glovarm. Bruk heller skje, Men pass på, den blir også varm, og hvor enn du legger den vil Det komme svarte merker. Er sikkert ikke farlig med mikro, men litt vanskelig å kontrollere varmen. Pass I allefall på å holder skjea steril enten med en gangs antibac-wipes eller etanol utstyrsrebs fra apoteket
Vis hele sitatet...
Ja har lest et eller annet om at alu ikke er bra men fant ikke igjen det jeg har lest