Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1556
Hei.

Har søkt meg rundt på nettet men finner litt diverse svar, så håper på litt mer insights fra dere.

Ønsker å nevne at jeg har et fornuftig og relativt ansvarlig forhold til rusmidler. Dere kan gjerne se på dette mer som et tankeeksperiment, ønsker kun konstruktiv og objektive svar, ingen moralisering nødvendig for min del.

De gangene jeg har tatt mdma synes jeg festen avslutter for brått, da virkningen avtar.

Er det innafor å starte kvelden med MDMA, si 140mg + filler på 50mg, så senere når det dabber litt nippe litt forsiktig på kokain og senere gå over til ketamin på etterfesten?

Dette for å holde det gående lenger, og dodge nedturen fra MDMAen når den dabber av.

Langt innlegg for et enkelt spørsmål, men la oss si at alle substansene er av topp kvalitet.

Er dette en potensielt skadelig og regelrett farlig kombinasjon, selv i små justeringer over en tidsperiode på ca 12 timer?
Du bør for all del unngå å ta kokain ved inntak av mdma. Det er heavy for hjertet ditt, og kan i verste fall føre til hjerteinfarkt.
Drop kokain, ja. Ketamin på tur ned fra MDMA er helt innenfor.
Ketamin på slutten av 1. drop restarter den etter min erfaring. Jævla bra. Drit i coken.
Takk for råd. Ble en fet kveld