Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 911
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
http://zet.no/~vidarlo/solnedgang_t.jpeg

Kva er dommarpanelet si vurdering? Solnedgang over Sognefjorden, tatt frå Oppedal ferjekai.
Edit: Ooops, feil url til stort bilde
tja...det er skeivt, jeg ville rettet det opp slik at vannet ble "beint"

sånn ellers...jeg syns denne typen landskapsbilder skal være veldig spektakulære før de blir noe særlig å samle på. Dette er liksom hverken interessante former, skyer eller farger
Wee, har vært på den ferjakaia

Bildet ditt er skjeivt, eller er det vannet som renner mot høyre? Fargene ble kanskje litt blasse, hva med litt ps-modding?
Men motivet var fint
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av LaStrada
Wee, har vært på den ferjakaia

Bildet ditt er skjeivt, eller er det vannet som renner mot høyre? Fargene ble kanskje litt blasse, hva med litt ps-modding?
Men motivet var fint
Vis hele sitatet...
Det er skeivt ja. Eg tok ca. 30 bilete der, og ein del var ikkje så skeive, men til gjengjeld litt varierande fokus. Har rå-fila, så har tenkt å leike meg med den å prøve å få så optimalt som mogeleg. Når det gjeld skeivheita, så er det bare å rotere det en liten smule, og kutte litt trur eg.
Kjedelig og lite givende. Horisonten er skjev, fargene er ikke hva man burde se av et bilde i denne sjangeren. Skulle nesten tro du bare køddet med dette bildet.
"Stao no pao, superlag for sogndal! Da e ikkje nokon som kan slå oss no!" hehehehe :P

tja...det er skeivt, jeg ville rettet det opp slik at vannet ble "beint"
Vis hele sitatet...
Mhm, litt skeivt.. Bildet ser ikke spesiellt proff ut... Helt greit liksom..