Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2153
Vel, dama mi er ganske så sprek å myk så jeg tenkte å utnytte det en dag: få henne til å posere i diverse stillinger som ikke er så normale.

så jeg lurte på om jeg kunne få litt kritikk eventuellt hva jeg kunne gjort bedre?

Link: Sphinx second edition
Fokus? Jeg savner fokus. Ellers var det faktisk ganske stilig
er bittelitt ute av fokus ja...
men thanks
Fokus ja. Med skarpere fokus ville det blitt litt mer bevegselse i bildet også.

Også var jo dama de jätte snygg også da
Dau link *noen flere tegn*
Skulle vell eigentlig låge i Galleriet?
Hvorfor kan ikke flere jenter få til den posen Fra spøk til revolver, så syntes jeg ihvertfall at det var var et veldig estetisk pent bilde.
Synes det var frekt klippet og plassering av motivet er stilig.
Fokusen redder du inn med unsharpen i ps cs - samtidig øk kontrasten noe.
Dama burde ikke ha brukt sokker, dessverre.
Bra jobbet!
Veldig kult bilde, eneste jeg så var det med sokkene som Chubby sa
GW
Stylish bilde, and btw: You lucky fuck... :P
Utrolig pent gjort med håret og blikket hennes, fantastisk posering Synes også bildet hadde tatt seg bedre ut hvis hun ikke hatt på sokker og bildet skulle vært skarpere. En annen ting som jeg syntes hadde gjort bildet enda bedre var hvis hun kunne gjort erme tynnere, eller altså at det satt tettere på armen slik at man mye tydligere kunne se selve armen .. om du forstår hva jeg mener ;]
Mye lavere kamerastandpunkt hadde gjort det mer intresant.

Hun har litt for mye stæsj på seg.. Savner rene linjer i dette bildet. Blir for mye rot.

Grunnregel når du tar bilde av mennesker i studio er å holde det så enkelt du klarer. Det er den største utfordringen. Ellers fint..
takker for kommentarer og tips, vet iallefall hva jeg skal prøve ut neste gang;D
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
greit nok, sånn forutenom at bildet er helt ute av fokus og lyssettingen var kjedelig
Syns du kunne tatt ett litt lavere kamerastandpunkt også egentlig. Ser ut som du bare tilfeldig har sett hu holde på med bøyinga og tøyinga og knipsa et bilde
Jeg ville tatt en serie, gjerne med noen klær som viser "turninga" litt bedre (en strammere genser, litt oppsatt hår, gjerne gymtøy). Prøv flere perspektiver, det der var litt for vanlig (øyehøyde, eller det som ligner på øyehøyde er generelt ganske kjedelig).
Dette bildet ligger på skryte plassen!

Da regner jeg med at du la det ut får å skryte.
Er det bilde eller er det dama du skryter av?
dama di er litt for gothic synes jeg.. litt for KoRn stil... men fett bilde fix litt på fokus så bllir det fett
død link ..=/ jaja.. :/
el_larso's Avatar
Trådstarter
mseather: bare gå inn på: el-larso.deviantart.com så ser du etter sphinx second edition

Kingpin: desverre hadde jeg faktisk dårlig tid... men, jeg skal som sakt ha alle tips og kommentarer i bakhodet neste gang jeg lager et bedre bilde av henne.

Thedeeq: vel, jeg ville ha med begge henda slik at man faktisk ser at hun "ligger" på et underlag for å unngå at hun "henger i løse lufta" hvis du forstår hva jeg mener. Jeg vet at skyggen tar meste av den effekten men jeg ville bare forsterke den greia med å ta bildet i en annen vinkel fra de normale.

Dj:MaKaVeLi: heh, skal jeg si takk? skal nok fikse fokus neste gang
Sitat av hbrath
Dette bildet ligger på skryte plassen!

Da regner jeg med at du la det ut får å skryte.
Er det bilde eller er det dama du skryter av?
Vis hele sitatet...
Nei, ikke skryte plassen, men skryteplassen. Hvis du leser beskrivelsen av dette subforumet, vil du finne dette.
Her kan du legge ut egenprodusert arbeid for kritikk og vurdering: Bilder, websider o.l. grafisk materiale. Dette er ikke en plass for deg å reklamere for nettsiden din.
Vis hele sitatet...
Sitat av Dj:MaKaVeLi
dama di er litt for gothic synes jeg.. litt for KoRn stil... men fett bilde fix litt på fokus så bllir det fett
Vis hele sitatet...
er slik jenter skal se ut.

Pent bilde, pen jente.