Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1031
Heisann,
har dette hovedkortet og ønsker og oppgradere skjermkortet, men lurer på hva jeg bør gå for eller er dette hovedkortet for gammelt og trenger oppgradering? Jeg bruker for det meste pc'en til gaming av csgo og league of legends
Du har PCIe 2.0 som holder for dagens skjermkort. Bare å kjør på med upgrade.
Trådstarter
Sitat av danielsk Vis innlegg
Du har PCIe 2.0 som holder for dagens skjermkort. Bare å kjør på med upgrade.
Vis hele sitatet...
Ok takk for svar, kan jeg da bruke de som heter pcie 3.0?
Ja 3.0 kort vil virke på hovedkortet ditt
Utnytter bare anledningen jeg og siden TS har fått svar på sitt spørsmål :-) Jeg har et [COLOR="RoyalBlue"]Sapphire Radeon[/COLOR] skjermkort, og bruker en [COLOR="RoyalBlue"]ASUS MS246[/COLOR] og en [COLOR="RoyalBlue"]BenQ XL2420T[/COLOR] skjerm. Asus skjermen og skjermkortet er nå tre år gammelt, og jeg lurer på om det er på tide å kjøpe en nytt skjermkort som også eventuelt drar to skjermer bedre Jeg bruker [COLOR="RoyalBlue"]"dette"[/COLOR] hovedkortet, og slik jeg sjønner det så fungerer 3.0 kort på det? Takker på forhånd for svar!
Sist endret av SoppVandreren; 13. desember 2014 kl. 20:02.
Det stemmer. Kjør på