Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3351
Hei,
Hvordan er det mulig og få tilgang til britiske Netflix gratis?
Britiske netflix, ikke Amerikansk.
Du må lure Netflix til å tro at du befinner deg i UK. Jeg finner ikke noe som kan gjøre dette gratis (type Mediahint), men du kan forsøke Trickbyte. Jeg har ikke testet det selv, men de reklamerer iallefall med at det er en gratis prøveperiode.
Trodde det var så enkelt som å ha en britsk proxy/vpn?
Tror ikke proxy funker på netflix, får vel beskjed om at det ikke funker i landet ditt enda?

Jeg har en VPN jeg betaler for og den funker fett. men kan dessverre ikke hjelpe hvis du skal ha gratis:-/
Sjølv nyttar eg "Hola Unblocker", eit programtillegg på Google Chrome, til å koma meg inn på amerikansk Netflix. Eg har ikkje prøvd, men ville bli overraska om same ikkje fungerte på den britiske versjonen.
Bruker du VPN fungerer det.
Sitat av Antidote Vis innlegg
Hei,
Hvordan er det mulig og få tilgang til britiske Netflix gratis?
Britiske netflix, ikke Amerikansk.
Vis hele sitatet...
Kansje Freecloudvpn.com sin Uk vpn
[CENTER]www.unblock-us.com

http://i.imgur.com/2Fzf5II.png[/CENTER]

Anbefales på det sterkeste.

Bruker den for å ha tilgang til Google Play Music.
Tusen takk for svar alle sammen
Har også søkt på nettet i det siste og det ser ikke ut til at jeg finner noe gratis som gjør at jeg kan få britisk netflix, etter og ha sett litt på unblokc-us.com så ser det ut til at jeg prøver det - selv om det ikke er gratis
Sist endret av Antidote; 1. oktober 2013 kl. 15:12.
Testet du Trickbyte? I følge FAQ-en deres så vil de ikke begynne å ta betalt før de er ferdige med betaperioden.
Sist endret av caperno; 1. oktober 2013 kl. 15:34.
Sitat av caperno Vis innlegg
Testet du Trickbyte? I følge FAQ-en deres så vil de ikke begynne å ta betalt før de er ferdige med betaperioden.
Vis hele sitatet...
Tusen takk Det ser ut til og funke veldig bra!