Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 567
Heisann har seg slik at jeg har en gammel powerpoin, som jeg har slettet eller lignende. Den befinner seg ikke i papirkurven men ligger her CUsers\MEG\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Recent
Når jeg trykker for og opne den så står det:

http://visedeg.no/images/sa6lanml008vvc04s6k.png
Hvordan kan jeg oprette denne?
Filen du prøver å åpne er bare en snarvei som pekte mot den nå slettede filen. Er du heldig kan du få gjennomprettet filen, det spørs hvor lenge det var siden du slettet den og hvor mye du har brukt PC'en etter den var slettet. Du finner en del gratisalternativer til programmer som kan hjelpe her.
Trådstarter
Sitat av 10minutemail Vis innlegg
Filen du prøver å åpne er bare en snarvei som pekte mot den nå slettede filen. Er du heldig kan du få gjennomprettet filen, det spørs hvor lenge det var siden du slettet den og hvor mye du har brukt PC'en etter den var slettet. Du finner en del gratisalternativer til programmer som kan hjelpe her.
Vis hele sitatet...
ahh. den ble slettet for ca 2 måneder siden og pc'en er blitt brukt hver dag siden det. skal prøve ut ett av programmene