Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 919
Jeg driver (sikkert helt tydlig) ikke med noen form for hobbyfotografering, men dette bildet syns jeg ble litt stilig!
Eller hva sier folket?
Jeg er fullstendig klar over at bildekvaliteten ikke er bra på noen måte, men selve motivet
Joda, var kult det, men merkes at det ikke er noe hobby.
Hva har den blomsten til høyre der å gjøre? Kontraster? Synes du også burde fått midtstillt flammen og "veien". Men ideen bak bildet var bra. Hva slags "kamera" er bildet tatt med?
Ideen er der, men bildet trenger mye mer.
Jeg tenkte meg noe sånt som dette ja, merket også at den blomsten godt kunne ha tatt turen.
Brukte bare et Olympus4 MP digitalkamera..
Men takker for svar
(tror ikke jeg skal satse for mye nei)
Det var litt kjedelig kameravinkel. Ser ut som bildet er tatt fra en vanlig personss synsvinkel, og det blir ofte litt kjedelig. Kontrast og midtstilling av motivet, som flere her sier, kunne også vært en god ide.
Helt ok å være etterklok sumoivar, bare å klippe vekk kanten+blomsten!.. .. har gjort det på mange bilder.. Klippet vekk linselus osv.. Paint, og klipp ut funksjonen
[emo]
Håpet ingen skadet seg i denne brannen :O
[/emo]