Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1182
Har klart å knuse en del av skjermen som vist på bildet

http://i.imgur.com/edPoe03.jpg
hva gjør jeg med denne? er det vert å ta vare på eller skal jeg bare kaste den?
El avfall. Med mindre du vil kannibalisere den for deler.
Eventuelt kan du bruke det som kunst, ved henge den på veggen å vise et bilde som passer bra med den ødelagte delen av skjermen.
hvilken skjerm er det? er det benq 27"? Jeg trenger ett par kondensatorer, motstandere og annet snacks fra en slik en
Du kan lage et lysbord av den ved å skru den istykker og bytte ut LCD-panelet mot en glasskive. Jeg lagde et slikt for en venn som er tegnekunstner, når hennes skjerm gikk istykker. En glassmester kan lett kutte en passende glassbit for deg.
Putter du et bilde bak glassplaten får du lysreklame. Du kan også bruke den som en diffus lyskilde (kanskje en fotograf skulle være interessert i noe sånt).
Eller du kan kjøpe selve skjermen fra feks Ebay, bytte selv og få deg en fungerende skjerm til en ok pris.
Sist endret av Skytteren; 6. oktober 2014 kl. 23:42.
kast og spar til ny