Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 9057
BRAND ∞ STRONG
Kaldt som faen

A little magic

EasyPCEE

Me, myself and I

Voff, Grønland edition


FujiFilm X-E1
Heisann
De bildene var skikkelig fine. Bilde nr1 gir meg en slags nysgjerrighet for å finne ut hva som er bak tåken. Nr2 gir meg av en eller annen grunn assosiasjoner til Polarekspressen. Bilde nr3 skriker norskbok, bilde nr4 ser ut som et klipp de kunne brukt på TV2 i bakgrunnen av en tekst som leses opp som handler om nettmobbing. Bilde nr4 fikk meg til å tenke på bikkja vi hadde når jeg var mindre.

Fine bilder!
BRAND ∞ STRONG
Trådstarter
Takk skal du faen meg ha
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
"Kaldt som faen" symboliserer en sen, melankolsk vinterkveld perfekt for meg - den svake, summende bylarmen i bakgrunnen, kun avbrutt av en bil som kjører forbi i ny og ne, den gjørmete veikanten, den oppfriskende, men bitende kulden, den fuktige brisen... Det ble litt sentimentalt der, men jeg liker å tro at du tok bildet av lignende grunn.

"Me, myself and I", et øyeblikks innsikt og ro på vei til eller fra jobb (rutine).

"A little magic", nostalgi og minner som blir fjernere og fjernere.

Det er slik jeg opplever bildene, takk for at du deler!
Sist endret av Mekkern; 16. januar 2021 kl. 17:37.
BRAND ∞ STRONG
Trådstarter
Takk mann
Takk for at du deler, fra meg også!

Nydelige bilder!