Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 696
Skal laste ned pclinuxos, men jeg finner ingen steder der jeg kan laste ned en verisjon som ikke er live-cd, vil ha sånn at jeg kan installere det på pcen. Noen som kan hjelpe meg ?
Som regel er livecden også en installcd i samme slengen.

edit: sjekket etter og i likhet med ubuntu, dobbeltklikk på install ikonet på desktoppen etter at du har startet opp livecdutgaven og du kan installere.
Sist endret av meitemark; 9. mars 2007 kl. 18:58.
Trådstarter
har lastet ned den som lå på www.pclinuxos.org men jeg får ikke startet den via live cd, kommer ikke inn har prøvd på to forsjellige pcer, noen andre som har prøvd pclinuxos 2007 ?
Du må huske å boote med cd-rommen. Du forandrer innstillingen i bios.
Trådstarter
jaja, jeg kommer inn i menyen, men når jeg ber om å starte live-cd får jeg en feil melding.
kom inn i stad, men hukser ikke hva jeg gjorde anneledes da enn jeg gjør nå for jeg kommer ikke inn.

ingen andre som har prøvd seg på dette ?
Hva slags feilmelding får du da?
Trådstarter
kommer inn nå, det står install på skrivebordet, men den installerer ikke, for se om jeg får det til.
Hva slags maskin er det du prøver å installere denne på?
Du har brent CD-en på for høy hastighet. Brenn den på lavest mulig hastighet med brenneren din, da bør det fungere.

Det har ofte vært et problem for meg.
Sist endret av Thedeeq; 9. mars 2007 kl. 22:40.
Noen som har prøvd å starte livecden (ISO) gjennom Virtual Desktop, btw?