Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 576
har problemer med lyd drivere.. enkelte mp3-er skurrer no helt forfærdelig når de spilles av og det er veldig irriterende.. noen som kan hjelpe meg? kjører ubuntu.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
upper denne tråden, jeg sliter med det samme..

noen forslag?
Om du har soundblastergreier prøv KXPROJECT sine drivere, de er knall
Enkelte mp3 er skurrer.
Da er det nok noe feil med fila tror jeg, lyddrivere gjor liksom ikke forskjell paa enkelte mp3 sanger:P
Som SinHazzard sier, det er nok fila som er skadet. Har du lastet ned fila via P2P som Kazaa eller Limewire?
neei, er skikkelig kvalitet på mp3 filene. tror heller at det er noen sanger det høres bedre på.. hos meg er det sanger med "mye lyd" metal osv blir bare grøt, mens rolige sanger er litt bedre..
Det har jo ikke noe aa si om kvaliteten paa fila er 192 ett eller annet pr sekund eller om den er 52, er fila skadet blir det grot allikevel.
tviler på at filene plutselig blir skada når dem ligger på en ekstern hdd, og har fungert 100% i år og dag..
så plutselig når jeg tar en distroupgrade, så blir alle fucka?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg har vært borti at om du ikke har riktige moduler (drivere) for disker og hovedkort så reduseres kapasitet og hastighet drastisk, , prøv å sjekk om du har alle moduler for hardwaren din.
Har hatt samme driten med lyden jeg og. Kommer en klikkelyd vært 10min ellerno. Jævli irriterende