Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  67 8775
Hei! Nå har det seg slik att jeg bor i en leilighet med flere folk (jenter)
Jeg å hu ene av de skal jeg dele ett trådløst nettverk med. router og alt skal stå på rommet mitt..
Men det jeg lurer på da, er om det er mulig og se webcammen hennes uten att hu bruker det.. f.eks når det bare står der på pulten og ingen ser hu, altså ikke i bruk.
Dette er tatt opp her, og jeg tror at det endelige svaret ble: Nei, det kan du ikke.
men den linke du ga meg er hvis man ikke er på samme nettverk, det er ikke snakk om å se gjennom msn liksom.. men så lenge vi er på samme nettverk bør det da være mulig? uten att msn eller noe annet IM program er innblanet
er dere på samme nettverk, kan du nok få noen minutter med pcen hennes alene.. innstaler en torjan som lar deg screen dumpe.. så får du sett cammet..
jah, mn screen dumpe vil vel si att jeg ser skjermen hennes her på min.. men er jo ikke sikkert hu bruker cammen selv, den bare står der uten å være på, men tlkobla.. skjønner?
Noen trojaner gir deg faktisk muligheten til å dra bilder direkte fra et webcam. Sub7, bl.a.

edit: din gris.
hehe.. takk for det :P har funnet sub7 på egen hånd *stolt* nå trenger jeg bare å finne ip'n til folk på msn, for å få det til lokalt var lett
husk at de må infiseres med trojanen før du kan bruke sub7 på de.
det enkleste ville vel for din del vært å sette opp et webcamprog som streama ut på en lokal nettside uten at vedkommende visste om det, så kan du sette deg i din del av leiligheten å bedrive eventuell masturbasjon på hennes vegne
Du kan bruke (som nevnt) Sub7 og andre lignende programmer.

By the way: Det meste du kan gjøre på lokalnettet, skal gå ann å gjøre på internett også.
jah.. takk for alle svar.. har fått til det meste nå. men får ikke sendt program filer over msn.. det burde vel være en smal sak og ordne det? Det står att dette er en potensiel skadelig fil og kan ikke sendes.. det gjleder alle program filer
msn godtar vel ikke .exe filer?
pakk den til en .zip fil og be henne pakke ut og åpne.
Samme hus? da er det ikke vanskelig å besøke og hilse på henne? Det er iallfall mye bedre enn å sniktitte henne kle av om natten, pervo
Sitat av reagol
Samme hus? da er det ikke vanskelig å besøke og hilse på henne? Det er iallfall mye bedre enn å sniktitte henne kle av om natten, pervo
Vis hele sitatet...
Har du ikke sett American Pie 1 kanskje?
Håper ikke dette er søstern din
endre passordet på trådløsnettet. si at du har ordna kraftigere kryptering og må installere en "driver" på maskinen hennes. ta med diskett med subseven. installer fra floppy. endre passordet på maskinen til det nye passordet. voila! ikke vanskelig akkurat...
hva er sub7?
Sitat av brite
hva er sub7?
Vis hele sitatet...
Hva med å se på google.
Evt se googles tredje treff .
haha, fett! dette er jo derimot "Ulovlig" og kan bli sett på av politiet som hacking (se. grovt tyveri) så pass på at hun aldri finner ut av det :P
Hyssing, for å si det sånn, gjennomfører du dette her blir det din plikt å dele resultatet med alle oss her inne..
Sitat av Cyber
Hyssing, for å si det sånn, gjennomfører du dette her blir det din plikt å dele resultatet med alle oss her inne..
Vis hele sitatet...
men da må dekk "data hacke" folk hjelpe han typen ; )
vel, når det gjelder antivirus som kjører på maskinen du skal ta, så kan du jo prøve å bruke PStools for å stoppe den servicen da.. så hvis du har mulighet kan du jo få Sub7-filen (eller whatever) inn på pc'n ved vanlig filoverføring og bruke PStools til å execute den...

såklart.. kan jo hende at jeg tar feil.. men jeg kan skrive under på funksjonaliteten til PStools

EDIT: kan jo teste litt med diverse tools jeg har liggende.. kanskje jeg får det til å funke hehe
Sist endret av Fukaniso; 4. oktober 2005 kl. 12:39.
Haha, kåting! Ontopic; Sub7 fungerer fint!
Tror dette skal funke; )

http://www.spyarsenal.com/forums/topic717.html

Har ikke testa det enda, men prøv det : ) verd et forsøk
eller bare ikke:

Don't even bother...i tried Nitrocam and it gave me a virus.
Når man legger over sub7 clienten, så er det jo bare å gå inn i antivirus programmet, og si at den skal tillate sub7 på denne maskinen, samme me firewall'n, så har man jo null problemer. Vet at når Norton oppdager et nytt programm (samme med alle firewall programmer jeg har brukt) så spørr Norton/firewall prog. om du skal tillate dette programmet på denne maskinen. Vist kjærringa som du skal peeke på er helt grønn på slikt, så er det jo null probz, vist hun har lit peiling, å spørr "hva er det Norton spørr om jeg skal tillate", så sier du bare at det er en patch til et eller anna. Har hun hørt om Sub7, så har du kanskje et forklaringsproblem.
Sitat av Unreal143
eller bare ikke:

Don't even bother...i tried Nitrocam and it gave me a virus.
Vis hele sitatet...
Sikkker ?:O
Jeg har jo har installert det nå, har ikke no virus nå jeg
sikker på at virusprogrammet ditt ikke reagerer på programmet, fordi det er jo slik backdoor greie ell n o :S
For det første; Hei på du, Hyssing, om du gjenkjenner nicket mitt

det SalkiN sier kan funke. med mindre hu er en meget datakyndig babe. lite trolig.
det største problemet alt i alt er vel å få tilgang til pc'n hennes uten at hu ser på...
Sist endret av Grimdoc; 10. oktober 2005 kl. 02:08.
Hvis offeret er datakyndig og bruker en brannmur man får opp opplysninger om programmet som ønsker å sende informasjon, burde det være greit å utvikle et eget program som streamer webkameraet med et navn og company tilsvarende f.eks Microsoft og noe mer troverdig navn, med et ikon som tilhører windows. For en tid tilbake fikk jeg til å lage et program (VB) som streamet webkamera uten å si noe, jeg prøvde dette med "Ninjasverre" over internett og kom dermed fram til at programmet brukte altfor mye båndbredde til å funke over internett. Det kan være overkommelig å ta 5 bilder i sekundet, men det får jeg evt. se litt nærmere på. Du finner forskjellige moduler/activeX-ting som kan brukes til å streame webkamera på internett. Det hadde vært litt morro ja.

Edit: Programmet funket ypperlig lokalt, på maskinen. 127.0.0.1
Sist endret av ProZhen; 10. oktober 2005 kl. 08:49.
Hva er status her nå da? fått tatt noen bilder eller ?
Man får håpe at dama ikke skaffer seg en stor og sterk type som er "pc-ekspert" og nettopp har sett Uno...
Sitat av Turamann
Man får håpe at dama ikke skaffer seg en stor og sterk type som er "pc-ekspert" og nettopp har sett Uno...
Vis hele sitatet...
Da slit du
Men
Fikk du det til?
Hvis du mistenker henne for å strippe for andre på nett kan du sette en hub før aksesspunktet, sniffe pakkene og dekode msn-streamen. Finnes software for dette. http://ml20rc.msnfanatic.com/ baserer seg på winpcap f.eks...
la oss se noen bilder her a....
ProZhen, det programmet ditt hørtes interessant ut
siden du har lagd det sjøl så merkes jo ikke det som virus, og brannmuren kan man jo bare sette på å tillate at den sender bilder..
send programmet til godeste hyssing du..

ps. er litt mange griser her ;P jeg er mest interessert i om han i det hele tatt får dette til å gå rundt.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av fuzzy76
Hvis du mistenker henne for å strippe for andre på nett kan du sette en hub før aksesspunktet, sniffe pakkene og dekode msn-streamen. Finnes software for dette. http://ml20rc.msnfanatic.com/ baserer seg på winpcap f.eks...
Vis hele sitatet...
Hvordan får du det programmet til å funke?

Jeg skjønner det ikke.

Erik
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av fuzzy76
Hvis du mistenker henne for å strippe for andre på nett kan du sette en hub før aksesspunktet, sniffe pakkene og dekode msn-streamen. Finnes software for dette. http://ml20rc.msnfanatic.com/ baserer seg på winpcap f.eks...
Vis hele sitatet...
fungerer dette over internett
Sitat av ProZhen
Hvis offeret er datakyndig og bruker en brannmur man får opp opplysninger om programmet som ønsker å sende informasjon, burde det være greit å utvikle et eget program som streamer webkameraet med et navn og company tilsvarende f.eks Microsoft og noe mer troverdig navn, med et ikon som tilhører windows. For en tid tilbake fikk jeg til å lage et program (VB) som streamet webkamera uten å si noe, jeg prøvde dette med "Ninjasverre" over internett og kom dermed fram til at programmet brukte altfor mye båndbredde til å funke over internett. Det kan være overkommelig å ta 5 bilder i sekundet, men det får jeg evt. se litt nærmere på. Du finner forskjellige moduler/activeX-ting som kan brukes til å streame webkamera på internett. Det hadde vært litt morro ja.

Edit: Programmet funket ypperlig lokalt, på maskinen. 127.0.0.1
Vis hele sitatet...
omfg lol.
grei nok tankegang.

Også morsomt å prøve å hacke 127.0.0.1
Har nå lastet ned sub7 2.2 men får en feil mld. når jeg starter.
Programmet kan ikke starte fordi WavRecpk5.bpl ikke finnes. Det kan la seg løses ved å instalere programmet på nytt.
Vis hele sitatet...
men jeg har jo ikke instalert d bare pakket d opp.
Sist endret av Spierdalai; 11. juni 2006 kl. 00:14.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Hvis du setter opp en trojan til å capture streamen hennes. vil hun vel ikke klare å bruke cammet selv i hele tatt?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Det skal jo funke, TRUST ME
Ja, dette bør funke. Om du har litt kodeferdigheter, kan du jo lage et program som inkluderer det som står her, og du kan få det til å f.eks logge hu inn på MSN (noe som ofte skjer ved startup av programmet), starte denne trojaneren og "gjemme" MSN i taskmgr eller fra den baren nede i høyre hjørne. Denne kan du nok da også sette som startup ^^ Men husk at alt jeg nevnte trenger kodeskills.
hvorfor gidder der og bruker alt av programer når en proxy funker veldig bra :-9 husk og slå på full loging :-d
du router bare alt mellom din pc, og vidre. og kjent som MITM (man in the midel)
msn sniffer på google så finner du masse av dem.
▼ ... noen uker senere ... ▼
jo du kan det, men du må sende ei fil, så når hu åpner fila så sender hu automatisk invitasjon til og se hennes webcam utan at hu vet det, og samtalen med deg forsvinner og hu kan ikke snakke med deg etterpå, før du har trykket bort samtalen med henne da:P
Hvordan gikk det?
Han er sikker altfor opptatt viss han ahr fått det til er litt nysjerrig, hvordan deler dere nettverk, bor du i blokk eller lignende?
▼ ... over en måned senere ... ▼
jeg får det ikke til jeg.. hvordan skal jeg gjøre det.. det med sub7

skal jeg sende den server filen? så hva eller??
hyssing: si ifra hvis du får til dette her(prinsipp saken at han klarer det, ikke detaljene han får på cam!)

virker til å være litt fet dette her ass!
Sitat av eLto
haha, fett! dette er jo derimot "Ulovlig" og kan bli sett på av politiet som hacking (se. grovt tyveri) så pass på at hun aldri finner ut av det :P
Vis hele sitatet...
Man kan vel ikke bli anklaget for å hacke sitt eget nettverk?
Sitat av Freeze
Man kan vel ikke bli anklaget for å hacke sitt eget nettverk?
Vis hele sitatet...
Det er vel krenking av hennes privatliv?


Få se resultatet viss dette funka =)
hvordan i hel... bruker man dt sub7 jeg har prøvd å sendt dt til broren min sin pcn for å teste dt... å jeg får det ikke til... jeg klarer ikke.. hjelp meg noen