Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  65 6311
Sitat av EHT_Crusher
Bare som råd, hvis du vil ha noen til å kjøre whatever du slenger sammen.. Bruk ExeScript 3 og pakk det sammen til en søt liten exe og kall den noe helt uskyldig

..Jepp, de gamle metodene er forsatt de beste!
Vis hele sitatet...
Kan du forklare det litt nærmere for en stakkar som ikke skjønner så mye?
Sikkerhetsklarert
Enkelt å greit lager en exe fil av bat filen.
Sitat av Pjukern
Enkelt å greit lager en exe fil av bat filen.
Vis hele sitatet...
Jammen åssen gjør man det? Kan du lagre filen som hvaduvil.exe.bat feks?
Sikkerhetsklarert
Åh se hva han skriver da. "bruk ExeScript 3..." dvs at du bruker et program som "kompilerer" bat filen din til en exe fil.

forsøk å google litt på emnet..
Sist endret av Pjukern; 19. juni 2007 kl. 15:03.
Hvorfor skriver dere @echo off?
SnippeX's sine koder, er de farlige for datan? Eventuelt virus eller at den sletter noe?
Noen som kan svare?

Kode

@echo off
:top
start sol.exe
goto top
starter mange kabaler.. bare til å avslutte cmd-vinduet når du er lei
Sitat av Freaky 47
Hvorfor skriver dere @echo off?
SnippeX's sine koder, er de farlige for datan? Eventuelt virus eller at den sletter noe?
Vis hele sitatet...
Hadde du lest hele tråden her, så ser du jeg har forklart det før.
Sitat av Freaky 47
SnippeX's sine koder, er de farlige for datan? Eventuelt virus eller at den sletter noe?
Vis hele sitatet...
Om de er farlig eller ikke får du spørre han om, men en ting kan jeg si: med mindre han er tysk så er det ikke hans kode.
Men hva skriver du for at filen skal automatisk legge seg selv inn på oppstarten?
Sitat av Hoodlum
Om de er farlig eller ikke får du spørre han om, men en ting kan jeg si: med mindre han er tysk så er det ikke hans kode.
Vis hele sitatet...
Jeg søkte på "Matrix Zahlen og da fikk jeg opp denne:
http://www.developia.de/forum/frage120755.html
Tysken min er ikke så god, så jeg vet ikke om det står hva det gjør.
Sikkerhetsklarert
Sitat av stapnes
Men hva skriver du for at filen skal automatisk legge seg selv inn på oppstarten?
Vis hele sitatet...
Finnes vel flere måter å gjøre det på, enten la filen legge en kopi av seg selv i startup folderen, eller så kan du legge det inn via registry under Current Version-Run.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Er det mulig å få batch filen til å starte seg selv om igjen i tilleg til å opne f.eks evig mange painter?
Hvis filen er kalt owned.bat:
@echo off.
:loop
start mspaint.exe
start CDocuments and Settings\datanavn\Skrivebord\owned.bat
goto :loop

Akkurat dette funker ikke for meg, men noe similar?
Hvorfor skal du starte bat scriptet igjen?
Hvis det i tilleg til å starte seg selv åpner paints vil den liksom åpne mange mer paints. Hvis den egentlig bare åpner 70 paints åpner den også 70 av seg selv.