Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  67 8778
enten er Hyssing en liten unge å sover(eller skal på jobb imorgen tili) eller så vil jeg tippe han sitter å napper i løken å er altofr opptatt med det til å være inne på dette forumet...

å til du som spurte etter bilder: ÆSJ! Å FY!
dette forumet her har ikke akkurat noe 18års grense for å si det sånn så er vel kkansje ikke det lureste å sende bilder ut på forumet her (vil tro det kommer til å ende opp med utestengelse uten at jeg vet dtte sikkert)

men om du fikk dette til å gå så si ifra
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Ettersom trådstarter ikke svarer, skal jeg teste det ut selv, og si fra hva jeg får til å virke.
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Trådstartet har ikke vært innlogget på freakforum siden 3. May 2006.
Fint om du får testet det datagutten, men persjonelig bruker jeg det se andres webcam som man sender til andre folk, funker supert og har sett div morosome ting.
BRUK DENNE: http://www.digi-watcher.com/download.htm
men da må du instalere programmet på dataen ho sin og trykke på programmet at det skal være usynligt :P

du er heldig da, som bor sånn !
jef fikk til det jo 10 sa, men er det noen som vet hvordan det er mulig å gjemme filen inne i noe? feks. en musikkfil elns ?
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Søk så finner du svar Carisma.
Sitat av Cyber
Hyssing, for å si det sånn, gjennomfører du dette her blir det din plikt å dele resultatet med alle oss her inne..
Vis hele sitatet...


I agree..



...Hvor i helvete er Hyssing?
Sitat av bamse
...Hvor i helvete er Hyssing?
Vis hele sitatet...
I skrivende stund er han i Nordsjøen, ombord på Stril Supplier utenfor Stavanger. Noe mer du lurte på?
Sitat av Grimdoc
I skrivende stund er han i Nordsjøen, ombord på Stril Supplier utenfor Stavanger. Noe mer du lurte på?
Vis hele sitatet...
Jasså..

Han har ikke vært så veldig aktiv i denne tråden(som er hans),og folk lurer jo på hvordan det går. Om han klarer det eller ikke


Nei, lurer ikke på noe mer.
Han bor ikke der mer, så tipper han egentlig ikke kom noe lenger.
Tipper han ble oppdaget og kastet ut.
Sitat av Ranna
Tipper han ble oppdaget og kastet ut.
Vis hele sitatet...
Han ble ferdig med skolen. Men er det så viktig, så kan jeg spørre om hvordan det gikk.
Det er så utrolig mye rart man kan gjøre bare man har ferdighetene. For eksempel lage en .exe fil og kalle den mp3 i stedet slik at når hun/han åpner filen,så åpnes også wmp, men personen får beskjed om at det er ukjent kodek. I bakgrunnen installeres programmet.. Morsomme greier. Fant et program en gang som fikk exe filer til å se ut som jpg filer på alle måter.. Lurte mange med den ass..
Sitat av Pope
Det er så utrolig mye rart man kan gjøre bare man har ferdighetene. For eksempel lage en .exe fil og kalle den mp3 i stedet slik at når hun/han åpner filen,så åpnes også wmp, men personen får beskjed om at det er ukjent kodek. I bakgrunnen installeres programmet.. Morsomme greier. Fant et program en gang som fikk exe filer til å se ut som jpg filer på alle måter.. Lurte mange med den ass..
Vis hele sitatet...
Link?? 20tegnomgomgomg
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av ludus78
Link?? 20tegnomgomgomg
Vis hele sitatet...
Det er totalt poenglaust, fordi noko slikt ikkje finst.
Dette er faktisk ikke bare kødd..... programmet som ludus78 referer til tror jeg heter "Silkworm" eller "Silkwrap". Det er mange år siden jeg prøvde dette, men det er et program som fletter sammen forskjellige, valgfrie exe-filer, slik at man kan definere ett av dem til å kjøre "silent"...

check it out
det var tidligere et sikkerhetshull i windows xp som gjorde at jpeg filer kunne kjøre ondsinnet kode. som foreksempel et netcat shell, reverse connect back netcat shell og ftp/http nedlasting + exec.
på denne måten kan du da "forge" en jpg fil så når du klikker på den vil den laste ned en trojan fra internett å starte den på offerets datamaskin. men denne kunne ikke integreres i et bilde. bilde vil virke "korrupt"/tomt for offeret.

tidligere var det også en feil i internet explorer som gjorde at bilder som var 99999999x99999999 pixels satte blåskjerm på maskinen. vet ikke om de kom så langt som å klare å utnytte exploiten til noe mer en dette.
Sist endret av LetMeBleedPLZ; 13. februar 2007 kl. 13:43.
vidarlo har sikkert rett.. Det var lenge siden jeg brukte dette programmet og dagens sikkerhet fjerner sikkert mulighetene for å gjøre dette.. skal likevel ta en titt etter det..

Finner ikke programmet

Men kom akkurat på en liten sak. Er det mulig å lage en .exe-fil som, når den åpnes, gjør slik at kjente filetternavn blir skjulte? Deretter kan man jo sende en .exe-fil som er kalt "filnavn.jpg.exe".

Kom akkurat på det at det programmet jeg hadde gjorde, var å endre ikon på filen slik at en .exe-fil så ut som en .jpg fil eller en hvilken som helst annen fil..