Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  61 3898
Vel, hva med de som har lagd programmert eller spillet? de taper jo en del på warez og jeg vil si det også er å ødelegge for andre.
Mange som snakker som om de var 'elite'.
Grey hat er tøft. Ikke for "ethical hacker" og ikke for "badass cracker"..
Om hacktivism, så er det like ille som cracking.. (de gjør samme skaden..)
Har jeg nevnt noe som helst om warez? Cracking av spill og programmer er også nyttig for legitime brukere - jeg tipper jeg ikke er den eneste på forumet som har lastet ned cracks til spill de selv har kjøpt, fordi kopibeskyttelser blir mer og mer idiotiske.

Og moralen i warez passer uansett ikke inn i denne problemstillingen. Uansett hvordan du vrir og vender på det er defacing av websider og piratkopiering to vidt forskjellige ting.
Tviler på størsteparten er legitime brukere.. Alternativet er jo at de rooter serveren og bruker den i botnettet sitt.
Opprinnelig postet av cyberdog
Tviler på størsteparten er legitime brukere.. Alternativet er jo at de rooter serveren og bruker den i botnettet sitt.
Vis hele sitatet...
Hva snakker du om her? Hvem rooter servere?

Kopibeskyttelse-crackere gjør det ihvertfall ikke.
Opprinnelig postet av hafsal
Jeg VEIT at det ikke er slik warez blir delt ut fra release gruppene.. Da er det store sites på fete linjer. Der serverne hverken er hacket, og site admin veit godt hva som skjer. Den metoden du beskriver er vel mer vanlig på fxp-boards og sånne ting.
Vis hele sitatet...
Veeeelll.... Det er ikke så mange som har tilgang til topsites, men hackede ftp servere er den vanligste måten å dele ut warez på. Har sett mange som har delt ting her på forumet på hackede ftp servere.

Men men.. back to topic. Som jeg sa tidligere her, det er bedre at noen gjore dem oppmerksome på feilen før en hacker fikk sjansen til å ødelegge noe.

Og det er ikke så drøyt at de kan komme fra brazil (selv om jeg har mine tvil)
Opprinnelig postet av ymgve
Hva snakker du om her? Hvem rooter servere?

Kopibeskyttelse-crackere gjør det ihvertfall ikke.
Vis hele sitatet...
Kidsa som defacer kan gjøre det, men i stedet legger de ut en 0wnz0r side så adminen skjerper sikkerheten.
Opprinnelig postet av Cybergasm
Veeeelll.... Det er ikke så mange som har tilgang til topsites, men hackede ftp servere er den vanligste måten å dele ut warez på. Har sett mange som har delt ting her på forumet på hackede ftp servere.

Men men.. back to topic. Som jeg sa tidligere her, det er bedre at noen gjore dem oppmerksome på feilen før en hacker fikk sjansen til å ødelegge noe.

Og det er ikke så drøyt at de kan komme fra brazil (selv om jeg har mine tvil)
Vis hele sitatet...
Nå prater vi om vi om hvordan gruppene deler ut, ikke hvordan alle menneskene på forumer får skaffa greiene.
Nei, men leser du det jeg har postet så skjønner du hvorfor jeg skriver det... jeg gjentar: Folk som laster ned warez og er imot hacking bør sjekke hva som egentlig foregår i "scenen"
ja... liker ikke folk som fucker for skikkelige folk men de eneveldige kongene som produserer slike ting bør stjeles av... ta fra de rike og gi til de fatiige
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Slike ting? hva med å definere ting? Hvis det er programvare og spill du sikter til er det jo ikke akkurat bare eneveldige konger (som du så fint sier) som lager dette.
Han som ikke spiser kebab
KaldBlod's Avatar
Opprinnelig postet av ninja5000
Har mer sansen for da siden til Madonna ble hacka. Morsom vri på det hele...
Vis hele sitatet...
Haha. Ja. Og RIAA!