Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 7295
Jeg kjenner ingen i dette området, og det har etterhvert blitt forferdelig ensomt, selv for en som meg. Jeg kunne trenge noen nye venner som kan gi meg nye impulser.

Jeg er en svært rolig person og en slags kunstnertype. Jeg er interessert i skriving og filosofi, og skulle gjerne truffet noen som var kunstinteressert selv. I henhold til Myer-Briggs er jeg INTP-T, hvis det sier deg noe.

Send meg gjerne en PM.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Heisan! Bor ikke i Steinkjer, men ikke veldig langt unna. Har vært i utlandet en lengre periode, men kommer hjem til Trondheim i midten av september 2020. Har hytte på Verran/Mosvika, så pleier å ta litt turer nordover. Vi kan vel få til et treff. Er også veldig interessert i kunst, musikk, drøm/skriving og mange andre ting.
Heisann, bor ikke så langt unna selv. Litt sørover, men ikke helt på Stjørdal for å si det sånn.
Kan si såppas at jeg sliter med logiske oppgaver, men elsker og verdsetter kunst høyt, hehe. Da musikk, helt spesifikt. Pink Floyd, The Doors, The Beatles, og resten av pionerene. Vet en del om de og albumene deres, så det er artig å diskutere både konseptene bak albumene, lydbildet og tekstene kunne godt nevnt flere band, men. Første og beste jeg kom på. Kanskje ikke den kunsten du mener
Uansett, send en PM om du er interessert bor vel omkring 1,5t unna. Fin tog-connection, iallefall.
Både bor og kommer fra ikke så langt utenfor Steinkjer her, og er interessert i å utvide mitt nettverk hele tiden så skulle du kommer over denne posten og føle for å dele felles interesser eller muligens lære meg noe nytt: Imma stay put right here!
Trådstarter
Plutselig rydde det inn med tilbakemeldinger. En del har uttrykt interesse av å treffe meg i Trondheim. Det hender jeg er i byen, men det er ikke ofte. Det krever i så fall planlegging. Ellers treffer jeg gjerne de som måtte befinne seg i Steinkjersområdet. Sender dere en PM, så ser vi hva vi får til.
▼ ... over et år senere ... ▼
Steinkjerværing her, kunne godt tenkt meg en skrivepartner, så jeg endelig får skrevet noe...suger med å sett i gang��