Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 5636
en kompis kom og viste meg en gul amf. sa den kom fra polen og var jævli bra. (bruker ikke shitten sjøl)
såg heilt klissete ut og seig.
noen som har peil på om det er amf eller bare noe annet kjemisk greie??
Amf er kjemisk og ofte klissete og/eller gult
Sitat av luzifer
en kompis kom og viste meg en gul amf. sa den kom fra polen og var jævli bra. (bruker ikke shitten sjøl)
såg heilt klissete ut og seig.
noen som har peil på om det er amf eller bare noe annet kjemisk greie??
Vis hele sitatet...
Sikkert gul masipan, det er good shit.
Nei, såkalt marsipan er ikke nødvendigvis good shit. Når amfetamin er våt og klissete betyr det at løsemidelet som ble brukt i framstillingen ikke er skikkelig dampet vekk. Hvor vidt produktet er bra har ikke noe med om den er våt eller ikke å gjøre, du kan få både dårlig og bra klissete pepper. Har du våt pepper bør du for all del tørke den slik at du ikke skader kroppen mer en nødvendig.
Denne marsipanen som folk prater så mye om er ikke annet enn uferdig produkt, en slurvete prosess, det er på ingen måte noe å reklamere for. Amfetamin i ren form danner krystaller, disse krystallene er tørre som pulver, ikke våte og klissete.

Når amfetamin har gul farge bør du være skeptisk. Da har som regel han som lagde den gjort en feil eller to slik at stoffet har reagert med noe og skapt urenheter. Disse urenhetene er nesten alltid gule og er langt i fra sunne.
I noen tilfeller er amfetamin fargekodet. Det kan være gult, rosa, blått osv. I disse tilfellene er urenheten ikke så skadelig fordi den er ikke der ved en feil, det er bare et fargestoff som er lagt til for å vise deg hvilket produkt du har med å gjøre. Hvis du har litt peiling kan du lære deg å se forskjell på urenheter og fargekoder.
Sist endret av mentalmelt; 5. august 2006 kl. 19:23.
Jeg driver over hode ikke med narkotika, men har kunnskap om kjemien, så kan prøve å forklare.
Når det er snakk om klebrig, oljeaktig, gul, brun liknende masse er det enten snakk om amfetaminsalt(sulfat, hydroklorid, fosfat etc.) med ufordampet løsemiddel samt urenheter, eller amfetamin i freebase formen. Amfetaminsalter er hvite og bare hvite, alt annet tyder på urenheter enten i produksjonen eller tilsetningsstoffer. Freebase amfetamin er en klar olje. Oljen kan tilsettes glukose og lignende for å øke fortjenesten. Vær klar over at den amfetaminen dere som oftest kjøper er utrolig svak med mange urenheter blandet inn for å øke fortjenesten.
Faktisk er det ofte snakk om bare 10% amfetaminsulfat i et typisk gram speed mange kjøper.
Detter er både på grunn av ”produsentene” ikke har nok kunnskap innen kjemi for å lage et rent produkt samtidig som de blander det kraftig ut.
Farge og klebrighet er som mentalmelt sier ingen indikasjon på hvor rent/kraftig produkt du har. Grunnen til at mye amfetamin er klebrig er for å øke vekten, minske arbeidet og dermed øke fortjenesten.
Enkelte knuser nok også medisinsk amfetamin, f. eks dextroamfetamin som er fargede piller(gule, blå osv).
Det er derfor veldig vanskelig å vite hva man får. Uansett, husk bestandig på at amfetaminsalter kun er tørre, hvite krystaller.
Trådstarter
63 0
takker for gode og utfyllende svar...
fem kr på vann, knott og konditorifarge...
Trådstarter
63 0
det va det vertfall ikke.. så sleng over en femmer.. :P hehe
det er også noen som putter vann i for det skal veie mer. kom vakumpakket. Har jeg vært borti.
hmm..... så noe pepper som var tørr, fin hvit og så glinset det av den så krystaller liksom:P funka bra den he he.... kom i rock faktisk brukte evigheter på hakke den fin....
Sitat av Nomade
hmm..... så noe pepper som var tørr, fin hvit og så glinset det av den så krystaller liksom:P funka bra den he he.... kom i rock faktisk brukte evigheter på hakke den fin....
Vis hele sitatet...
Der har du bra! Ihvertfall mye bedre enn marsipan
▼ ... flere år senere ... ▼
Hadde noe pepper her som var litt gult pulver og funker ganske bra. Så ikkeno buff med gul amf. Heller at det kan være meth i den og meth er som regel gul aktig.

Kommer mer metamf nå enn før. Og all pepper er det meth i

Anbefales å tørke marsipanen også konsumere ikke svelg det da det er bløtt pga det er ether'n som ikke har fordampet skikkelig. Og marsipan har vært den så kalt olje amfetamin
Sist endret av Tripper1987; 4. august 2019 kl. 18:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Basme Vis innlegg
Amf er kjemisk og ofte klissete og/eller gult
Vis hele sitatet...
Det er ikke helt riktig. Rent amfetamin i pulverform er helt hvitt og alle andre farger er urenheter.


EDIT:
Ser nå jeg kommenterte ett innlegg skrevet for 13 år og en dag siden...
Sist endret av PsuedoVitenskap; 6. august 2019 kl. 22:44.
Hva er bomulltjack? Har hørt det kan være på grunn av bindemiddel eller lignende, gjerne isomalt.
Knuste amfpiller uten rens?

Det blir som en grøt når deg ska blande i vann har jeg hørt. (ph hardt vann)?

Filtreres noe ved gjentatte runder gjennom pumpa og en tynn kanyle. Krystaller oppstår gjerne i det sluttresultatet står stille under en bestemt temp.

Noen med kunnskap om emnet?
Sist endret av nasss; 7. august 2019 kl. 00:47.
Nå er jeg ikke ekspert, men har noen år med nåla bak meg.
Så vidt jeg har forstått det så er amfetamin vannløselig, så om det blir en grøt når du blander det med vann. For Guds skyld ikke skyt det. Da er det tegn på at det er noe annet i blandingen.

Gul amf er som regel uren amf ja. Ikke ferdigvasket amf, kan godt funke bra. Men greit å tenke litt på helsa også..
▼ ... noen uker senere ... ▼
Skal sies at det blir ikke grøt før etter noen sekunder. Og lunk/varme gjør alt gjennomsiktig som om alt er i skjønneste orden.
Men det er heldigvis ikke livsviktig for vedkommende, så det ble renset og sløst bort en del i "forskning".
Rykter om at rusen var faktisk av de bedre... Ganske sikker på det da ble plugga og ikke iv.