Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1094
Hei.

Var nettopp i en helgeland sparebank minibank for å sette inn 1000kr på kortet. Det var i fem 200,- sedler. Første gang jeg har gjort det, så prøvde med en først. Det gikk fint, så jeg gjorde det med to neste gang for at det skulle gå raskere. Da kom det opp teknisk feil på skjermen, 400,- borte.

Hva gjør jeg for å få tilbake de 400kr? Gå til helgeland sparebank imorgen? (Lørdag, åpent da?) og forklare? Er det vanskelig? Aldri gjort det før.

Takk på forhånd!
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Ja, du kontakter banken din.

Antakeleg vil automaten legge til side sedler den ikkje får talt på korrekt vis, og om du veit tidspunkt og sum kan dei korrelatere det med logger og sjekke at det faktisk er dine pengar.
Trådstarter
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Ja, du kontakter banken din.

Antakeleg vil automaten legge til side sedler den ikkje får talt på korrekt vis, og om du veit tidspunkt og sum kan dei korrelatere det med logger og sjekke at det faktisk er dine pengar.
Vis hele sitatet...
Okei, takk. Yes, minibanken har også et kamera som overvåker, så de kan se det der også.

Drar en tur imorgen om det er åpent.
Sist endret av Egeenz; 23. august 2019 kl. 22:22.