Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 4084
God kveld, freeeaks!

Skal på bilferie i to uker rundt i Europa, på de dagene det bare blir bil kjøring trenger jeg tips til all slags musikk, filmer som man kan finne på netflix, osv osv.
Du skal på ferie men skal ha flere dager der det bare blir kjøring? Why?
Ferie er vel ikke å sitte en gjeng svette ballhester stuet sammen i en varm og trang bil mens fiselukt og gammal svette fyller den trange kupeen? Høres mer ut som jobb en ferie for meg? Hvorfor ikke kjøre kort strekk og heller oppleve mer på færre plasser enn å haste europa rundt bare for å logge hovedstader også ikke oppleve en dritt annet enn de samme svette kompisene du ser hele året?
Sitat av random67489 Vis innlegg
Du skal på ferie men skal ha flere dager der det bare blir kjøring? Why?
Ferie er vel ikke å sitte en gjeng svette ballhester stuet sammen i en varm og trang bil mens fiselukt og gammal svette fyller den trange kupeen? Høres mer ut som jobb en ferie for meg? Hvorfor ikke kjøre kort strekk og heller oppleve mer på færre plasser enn å haste europa rundt bare for å logge hovedstader også ikke oppleve en dritt annet enn de samme svette kompisene du ser hele året?
Vis hele sitatet...
Hvem sa flere dager med bil? I just need tips to music or movies.
La være denne depresse teksten og kom med tips om du har
Opeth har jo mye bra musikk, den er fin å analysere også, men det kan være for spesielt interesserte. Ellers er leken "Hvem er jeg?" alltid en bænger. Trenger vel ikke å forklare hva den går utpå..
Ozark, Inbetweeners, Big Mouth, Paradise PD, Rick & Morty, Sex Education, Disenchantment, Altered Carbon... alt tilgjengelig på Netflix og lett fordøyelig. Drar selv på bilferie i Europa hvert år, utrolig digg med friheten til å kunne stoppe og gjøre når man vil. Blir noen timer i bil, men det er absolutt hvert det.
Sist endret av HuskaIkke; 5. juli 2019 kl. 11:08.
Sitat av Gabbyslick Vis innlegg
Hvem sa flere dager med bil? I just need tips to music or movies.
La være denne depresse teksten og kom med tips om du har
Vis hele sitatet...
Det var det du som sa. Du brukte dagene, altså flertallsformen. Og når vi snakker kun en to-ukers og flere av dagene går med til kun bilkjøring da virker det som mer jobb enn ferie for meg altså.

Skal på bilferie i to uker rundt i Europa, på de dagene det bare blir bil kjøring trenger jeg tips til all slags musikk
Vis hele sitatet...
Tips til musikk? Du spiller vel den musikken du liker? Om du er ute etter å finne nye sjangre eller artister hvorfor ikke ta utgangspunkt i en eller flere sjangre, eller dine toppartister og finne ut det selv? Musikk er jo veldig personlig, og det er vanskelig både å gi tips og få tips.

Rådet mitt var på ingen måter deppesvar eller fult av tungsinn. Det er basert på hvordan jeg selv har opplevd bilferie sammen med andre. Altså mer realist enn deprimert. Har hatt bilferie på egenhånd som har vært noe langt annet og som absolutt anbefales. Da er det ingen som jager kilometer eller hovedstader. Og jeg kan stoppe akkurat der jeg vil hvor lenge jeg vil og kan oppleve masse underveis.

Men du er nå voksen så du velger selv, bruk tipse teller la være. Ditt liv.
Sitat av random67489 Vis innlegg
Det var det du som sa. Du brukte dagene, altså flertallsformen. Og når vi snakker kun en to-ukers og flere av dagene går med til kun bilkjøring da virker det som mer jobb enn ferie for meg altså.



Tips til musikk? Du spiller vel den musikken du liker? Om du er ute etter å finne nye sjangre eller artister hvorfor ikke ta utgangspunkt i en eller flere sjangre, eller dine toppartister og finne ut det selv? Musikk er jo veldig personlig, og det er vanskelig både å gi tips og få tips.

Rådet mitt var på ingen måter deppesvar eller fult av tungsinn. Det er basert på hvordan jeg selv har opplevd bilferie sammen med andre. Altså mer realist enn deprimert. Har hatt bilferie på egenhånd som har vært noe langt annet og som absolutt anbefales. Da er det ingen som jager kilometer eller hovedstader. Og jeg kan stoppe akkurat der jeg vil hvor lenge jeg vil og kan oppleve masse underveis.

Men du er nå voksen så du velger selv, bruk tipse teller la være. Ditt liv.
Vis hele sitatet...
Skjønner skjønner, men nå er det snakk om to dager rett frem til dit vi skal, kose oss noen dager det også videre. Syntes det er fint å kunne hente inspirasjon fra andre
ikke musikk tips men historie podcasten om Roma, A history of Rome synes jeg er bra, eller revolutions av samme fyr. Intressante episoder med mye å lære.

Ellers så har du hardcore history, 3-4timer lange episoder om forskjellige temaer. alt ligger på spotify
Bilferie i Europa er nå Latvia. Masse billig priser, barer som er litt annerledes også mye kultur! https://www.youtube.com/watch?v=dkE1QX523PE