Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 3570
Hei alle Urban explorere der ute, for alle dere som har tenkt dere en tur bort til Gaustad gruven på songsvann i denne perioden så kan jeg gladelig fortelle dere at den er open! Som dere kanskje vet så pleier gruven og være stengt mesteparten av sesongen men nå er den heldigvis open. Jeg har tatt meg turen dit kanskje 3-4 ganger før men da har det vert stengt, men idag fikk jeg endelig oppleve den 70 meters lange jern gruven😁👍
Da er den blitt åpnet tidligere enn vanlig? Er jo et flaggermusreservat på vintertider, så de låser gitteret slik at de kan være i fred. Da kan man fint regne med at gruva kommer til å være åpen en god stund frem til september/oktober tenker jeg før den stenges for vinteren.
Mye mulig det ja���� vet ikke om det er så fryktelig mye flaggermus der lenger nå? var vertfall ikke noen der når jeg var der��������